Offroad Team ARO http://www.offroadclubaro.com/ |
|
MRL vs Capac blocant http://www.offroadclubaro.com/viewtopic.php?f=16&t=195 |
Page 1 of 4 |
Author: | ama27 [ Fri Oct 30, 2009 7:05 pm ] |
Post subject: | MRL vs Capac blocant |
Tipuri de MRL : Romanesc cu ACE - am avut modelul acesta si am avut probleme cu el in teren, decuplandu-se sau rupand acele. Romanesc cu pinion - acest model il am in prezent si pana acum nu a facut figuri Brazilian cu pinion AVM - dupa parerea mea cel mai bun insa o pereche ajunge in jur de 700 ron. Capac blocant: Bun in cazul in care nu faci multi kilometri pe asfalt, insa la o punte rigida mai greu scapi de el |
Author: | tudop [ Fri Oct 30, 2009 7:17 pm ] |
Post subject: | Re: MRL vs Capac blocant |
S-ar parea ca au fost TVuri cu MRL pe fata, foarte rare, singurul cu informatii viabile despre astea cred ca e George Pantelimon ( ma refer din oamenii cunoscuti pe net ![]() |
Author: | ama27 [ Fri Oct 30, 2009 7:23 pm ] |
Post subject: | Re: MRL vs Capac blocant |
In principiu cand pun puntea de TV ii schimb si butucul ca sa pot pune jante in 5 prezoane. Sa montez MRL nu ar fi o problema insa ma gandesc daca mai este necesar. |
Author: | Klez [ Fri Oct 30, 2009 11:25 pm ] |
Post subject: | Re: MRL vs Capac blocant |
Vrei sa bati drumul pana in Africa in 4x4 ? Avand in vedere ca o sa fie 99% asfalt ??? |
Author: | ama27 [ Sat Oct 31, 2009 2:38 am ] |
Post subject: | Re: MRL vs Capac blocant |
Pai daca ai MRL cuplat nu esti in 4x4, pur si simplu invarti grupul fata. Mai sunt destule masini care au grupul fata "blocat" si in principiu grupul spate este supus la o uzura mai mare, deci nu ar trebui sa ai probleme cu cel de pe fata. |
Author: | ama27 [ Mon Nov 02, 2009 11:33 pm ] | ||
Post subject: | Re: MRL vs Capac blocant | ||
detaliu avm
|
Author: | gabi [ Tue Nov 03, 2009 12:30 am ] |
Post subject: | Re: MRL vs Capac blocant |
Am avut ambele tipuri de MLRuri cel cu ace si cel cu pinion dar cel cu ace era dezastru la o luna schimbam cochila cu ace deoarece se forfecau apoi am montat cel cu pinion si nu am facut decit la doi ani sa intorc pinionul de cuplaredar nu ca se distrusese doar ca avea un pic de uzura ; modelul AVM nu l-am incercat pentru ca inca nu am reusit sa distrug nici un MLR cu pinion asta nu inseamna ca nu le folosesc ba din contra cuplez MLRele la prima zapada si le decuplez primavara cind ies giocei ![]() ![]() ![]() |
Author: | arcasul [ Fri Aug 27, 2010 9:58 pm ] |
Post subject: | Re: MRL vs Capac blocant |
Author: | cabestan [ Fri Aug 27, 2010 11:29 pm ] |
Post subject: | Re: MRL vs Capac blocant |
Era o varianta de MRLuri de GAZ, sau un fel de AVMuri, dar cu modificari la planetare... Un coleg de pe club4x4 avea pe M asa ceva. |
Author: | arcasul [ Mon Aug 30, 2010 8:48 pm ] |
Post subject: | Re: MRL vs Capac blocant |
Page 1 of 4 | All times are UTC + 2 hours |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |