ARO
   
     
It is currently Sun Aug 18, 2019 8:56 pm

All times are UTC + 2 hours




 Page 3 of 3 [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: [ARO 24x/32x/M] Elicoidale cu prindere in 4 puncte
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 12:18 am 
Membru CLUB
Membru Rang 9
User avatar

Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am
Posts: 498
Location: IASI
RUDY wrote:
Tendoanele din exterior nu mergeau prinse in locul de prindere al foilor(pe sasiu ma refer)?


Nu e tocmai bun, trebuie sa fie la unghi, sa ajute la stabilitatea laterala (se mai creeaza un "triunghi")


Attachments:
4link.GIF
4link.GIF [ 9.41 KiB | Viewed 1787 times ]

_________________
Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: [ARO 24x/32x/M] Elicoidale cu prindere in 4 puncte
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 1:04 am 
Simpatizant ARO
Membru Rang 6
User avatar

Joined: Wed Sep 09, 2009 12:36 pm
Posts: 335
Location: IASI
Ai dreptate Tudor,acu am vaz ca sint putin in unghi,eu le vedam paralele.Dar daca ii pun panhard merg puse tendoanele paralele.E buna si ideea cu triunghiul pe mijloc.


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: [ARO 24x/32x/M] Elicoidale cu prindere in 4 puncte
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 6:35 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 0

Joined: Fri Sep 18, 2009 9:20 am
Posts: 45
mersi de ajutor Tudor, la brate am folosit varianta mai ieftina adica bucsi de arc spate (bucsile de la capetele arcului lamelar) la mijloc pe punte vreau sa schimb cu jointbal, la care nu mai este joc desi se permite flexarea, este o miscare laterala dar este foarte mica (de aceea vreau sa schimb prinderile pe mijloc de pe punte) si asa cum am mai spus depinde ce vrei sa faci cu masina, pentru un flex si o miscare cat mai buna in teren asta este cea mai buna solutie nu cea cu panhard, care este un compromis intre mersul pe asfalt la viteze mai mari si poate un sprijin lateral mai bun si mersul un teren mai soft, pentru ca la 5 link (4 brate si panhard) la flexari mari apar niste tensiuni mai mari, si apoi mai este si chestie personala daca asta am avut in cap asta am facut, eu zic ca a iesit destul de bine si diferentele intre cum se simte acum si cum era inainte sunt mari :idea: :idea:


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: [ARO 24x/32x/M] Elicoidale cu prindere in 4 puncte
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 6:56 pm 
Membru CLUB
Membru Rang 17
User avatar

Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am
Posts: 1529
Subscriu ca prinderea 4-link e cea mai buna pentru flexari in teren...

Ar fi frumos daca ai avea cum sa pui ceva imagini cu o flexare pe o rampa... Una mai mica, asa cat sa urce Campulungu'


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: [ARO 24x/32x/M] Elicoidale cu prindere in 4 puncte
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 10:29 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 8
User avatar

Joined: Fri Oct 16, 2009 7:14 pm
Posts: 446
Location: Chisinau, Republica Moldova
O varianta cu Phanard facuta pentru UAZ-concptie simpla si eficienta+articulatie cred ca DE AJUNS :mrgreen:


Attachments:
157699999.jpg
157699999.jpg [ 92.37 KiB | Viewed 1773 times ]

_________________
Toate mustele zboara numai ca nu toate fac miere!

http://www.youtube.com/watch?v=BFn1AC-S ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=SyptUCTV ... KaG6NTzaEd
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: [ARO 24x/32x/M] Elicoidale cu prindere in 4 puncte
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 10:51 pm 
Simpatizant ARO
Membru Rang 6
User avatar

Joined: Wed Sep 09, 2009 12:36 pm
Posts: 335
Location: IASI
Da Cab,e buna poza,eu asa vreau sa fac cu panhard,nu vad de ce ar flexa mai putin varianta cu panhard,pt ca ea doar tine puntea sa nu se miste stinga-dreapta .La Patrol daca decuplez bara stabilizatoare flexeaza f bine.


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: [ARO 24x/32x/M] Elicoidale cu prindere in 4 puncte
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 11:00 pm 
Membru CLUB
Membru Rang 9
User avatar

Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am
Posts: 498
Location: IASI
La panhard ai niste limitari "geometrice" la flexari extreme.. cind depasesti o anumita cursa a suspensiei, chiar bara panhard incepe sa iti traga puntea in lateral.. practic puntea nu se misca sus-jos pe o axa dreapta, ci dupa raza curbei ce o descrie bara panhard, centrul razei fiind punctul de prindere a barei de sasiu. La 4-link sau 3-link poti sa ai o cursa a suspensiei si de 1metru, ca nu te afecteaza, nu te tine nimic, doar cardanul :mrgreen:



_________________
Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: [ARO 24x/32x/M] Elicoidale cu prindere in 4 puncte
PostPosted: Fri Feb 05, 2010 7:29 am 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 8
User avatar

Joined: Fri Oct 16, 2009 7:14 pm
Posts: 446
Location: Chisinau, Republica Moldova
mihaiaro wrote:
in ultimele doua se vede (nu prea bine) prinderea la bratele superioare pe sasiu, unde a trebuit sa sudez un profil pentru ca aveam de ce sa ma prind, si o ultima poza cu prinderile la bratele superioare pe punte

Cu stabilitatea pe sosea cum stai-urechile de pe punte par cam elastice la miscarea transversala a puntii ,eu as suda cele interioare intre ele ca sistemul sa devina mai rigid :ugeek:



_________________
Toate mustele zboara numai ca nu toate fac miere!

http://www.youtube.com/watch?v=BFn1AC-S ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=SyptUCTV ... KaG6NTzaEd
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: [ARO 24x/32x/M] Elicoidale cu prindere in 4 puncte
PostPosted: Fri Feb 05, 2010 5:34 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 0

Joined: Fri Sep 18, 2009 9:20 am
Posts: 45
tudop wrote:
La panhard ai niste limitari "geometrice" la flexari extreme.. cind depasesti o anumita cursa a suspensiei, chiar bara panhard incepe sa iti traga puntea in lateral.. practic puntea nu se misca sus-jos pe o axa dreapta, ci dupa raza curbei ce o descrie bara panhard, centrul razei fiind punctul de prindere a barei de sasiu. La 4-link sau 3-link poti sa ai o cursa a suspensiei si de 1metru, ca nu te afecteaza, nu te tine nimic, doar cardanul :mrgreen:

Perfect argumentat, sa sti ca am sapat vreo 2 ani pana sa fac schimbarea (aici a fost si comoditate) si am vorbit cu oameni care au facut de cateva ori o suspensie de gen pana a iesit cum au vrut (vezi Deceneu care a avut un topic pe club4x4, a facut o Toyota cu care au mers in Dakar in anul in care sa anulat, si pe care am vazuto si masurat-o in 2008 la intalnirea de la Agnita) si mai ieste o chestie simpla , de ce toate tubularele de pe la americani care se dau prin rally raid sau pe bolovani au suspensia 4 link ? Ma gandesc ca or fi studiat altii problema mai bine inaintea noastra. Prinderile pe punte vor fi modificate (desi sprijinul lateral este bun) pentru ca in loc de bucsi de cauciuc voi pune jointuri fara joc lateral, cel mai frumos este ca dupa toate documentarile si dicutiile cu mai multi care au facut modificari tot am gasit necesar sa fac si eu prostiile mele (desi am fost atentionat ca trebuie sa fac ca la carte pentru ca si ei au incercat tot felu de modificari, binenteles ca si eu am vrut sa fac prostii, dar ma bucur pen tru ca ma invatat multe chestii) ca un rezumat, SUNT FOARTE MULTUMIT DE CE A IESIT.


Offline
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 Page 3 of 3 [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

cron