Offroad Team ARO http://www.offroadclubaro.com/ |
|
Intretine motor D127 "Brasov" http://www.offroadclubaro.com/viewtopic.php?f=20&t=228 |
Page 1 of 1 |
Author: | ama27 [ Thu Nov 05, 2009 12:57 pm ] |
Post subject: | Intretine motor D127 "Brasov" |
Intretinere specifica a motorului diesel D-127 Dupa fiecare 10 ore de functionare(500km): 1.Verificarea nivelului uleiului in carterul motorului 2.Verificarea nivelului lichidului de racire in radiator 3.Verificarea etanseitatii la locurile de racordare ale sistemelor de alimentare,ungere si racire 4.Verificarea bunei stari si sigurantei de fixare a mecanismelor si ansamblelor motorului Dupa fiecare 60 de ore de functionare(3.000km): 5.Indepartarea sedimentelor din paharul decantor al filtrului de motorina Dupa fiecare 120 de ore de functionare(6.000km) 6.Curatirea filtrului pompei de alimentare 7.Verificarea intinderii curelei trapezoidale a ventilatorului 8.Verificarea bataii radiale si axiale a rotilor de curea a ventilatorului,alternatorului si arborelui cotit(fulii) 9.Intretinerea regulatorului de tensiune 10.Intretinerea demarorului Dupa fiecare 250 de ore de functionare(12.500km) 11.Schimbarea uleiului in carterul motorului 12.Schimbarea cartusului filtrant al filtrului de ulei 13.Schimbarea cartusului filtrant al filtrului de combustibil cu pahar decantor Dupa fiecare 500 de ore de functionare(25.000km) 14.Verificarea starii injectoarelor si a presiunii de injectie 15.Verificarea si reglarea jocului supapelor 16.Eliminarea impuritatilor din rezervorul de combustibil 17.Intretinerea regulatorului de tensiune Dupa fiecare 1.000 de ore de functionare(50.000km) 18.Schimbarea elementului filtrant al filtrului de siguranta pt. combustibil 19.Curatirea sistemului de racire de crusta de piatra 20.Intretinerea demarorului si alternatorului Dupa efectuarea intretinerii tehnice necesare dupa fiecare 1.000 de ore de functionare motorul trebuie sa functioneze fara sarcina timp de 3-4 ore,la diverse turatii. Cu ocazia schimbului de ulei al motorului,nu uitati:-golirea si umplerea trebuie facuta cu motorul in pozitie orizontala -este bine ca intotdeauna uleiul sa se goleasca atunci cand acesta este cald,dupa ce motorul a functionat un timp oarecare,deoarece cea mai mare parte a sedimentelor se afla in suspensie si pot fi eliminate odata cu uleiul |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 2 hours |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |