Offroad Team ARO
http://www.offroadclubaro.com/

Intretine motor D127 "Brasov"
http://www.offroadclubaro.com/viewtopic.php?f=20&t=228
Page 1 of 1

Author:  ama27 [ Thu Nov 05, 2009 12:57 pm ]
Post subject:  Intretine motor D127 "Brasov"

Intretinere specifica a motorului diesel D-127

Dupa fiecare 10 ore de functionare(500km):
1.Verificarea nivelului uleiului in carterul motorului
2.Verificarea nivelului lichidului de racire in radiator
3.Verificarea etanseitatii la locurile de racordare ale sistemelor de alimentare,ungere si racire
4.Verificarea bunei stari si sigurantei de fixare a mecanismelor si ansamblelor motorului

Dupa fiecare 60 de ore de functionare(3.000km):
5.Indepartarea sedimentelor din paharul decantor al filtrului de motorina

Dupa fiecare 120 de ore de functionare(6.000km)
6.Curatirea filtrului pompei de alimentare
7.Verificarea intinderii curelei trapezoidale a ventilatorului
8.Verificarea bataii radiale si axiale a rotilor de curea a ventilatorului,alternatorului si arborelui cotit(fulii)
9.Intretinerea regulatorului de tensiune
10.Intretinerea demarorului

Dupa fiecare 250 de ore de functionare(12.500km)
11.Schimbarea uleiului in carterul motorului
12.Schimbarea cartusului filtrant al filtrului de ulei
13.Schimbarea cartusului filtrant al filtrului de combustibil cu pahar decantor

Dupa fiecare 500 de ore de functionare(25.000km)
14.Verificarea starii injectoarelor si a presiunii de injectie
15.Verificarea si reglarea jocului supapelor
16.Eliminarea impuritatilor din rezervorul de combustibil
17.Intretinerea regulatorului de tensiune

Dupa fiecare 1.000 de ore de functionare(50.000km)
18.Schimbarea elementului filtrant al filtrului de siguranta pt. combustibil
19.Curatirea sistemului de racire de crusta de piatra
20.Intretinerea demarorului si alternatorului

Dupa efectuarea intretinerii tehnice necesare dupa fiecare 1.000 de ore de functionare motorul trebuie sa functioneze fara sarcina timp de 3-4 ore,la diverse turatii.

Cu ocazia schimbului de ulei al motorului,nu uitati:-golirea si umplerea trebuie facuta cu motorul in pozitie orizontala
-este bine ca intotdeauna uleiul sa se goleasca atunci cand acesta este cald,dupa ce motorul a functionat un timp oarecare,deoarece cea mai mare parte a sedimentelor se afla in suspensie si pot fi eliminate odata cu uleiul

Page 1 of 1 All times are UTC + 2 hours
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/