Se întâmplă o chestiune ciudată. Când merg la turaţii mari (fie că e vorba de offroad, fie că e vorba de treapta a 3-a sau a patra) mai multişor, observ că la relanti am turaţii 1500-1700. Menţionez faptul că oricum merg cu şocul puţin tras pe GPL. Pe benzină nu am mai mers demult. Aşa că împing puţin şocul pt a aduce turaţiile la 1000-1100, dar trebuie să am grijă pt că dacă merg la viteze ce nu necesită turaţii, când ajung iar cu motorul să-mi meargă la relanti mă pot trezi că turaţiile scad atât de mult încât se opreşte motorul.
Iniţial aveam mici fluctuaţii la relanti pe care le-am rezolvat cu bandă izoler pe furtunul de la filtru de aer spre motor pt că prindea aer fals. Acuma... nu am apucat bine să rezolv treaba asta că dau peste problema de mai sus. Ceva idei despre aşa un comportament al motorului?
_________________ pictor (pictură în ulei pe pânză, aerograf pe auto şi nu numai) blogul meu:
|