Karol se refera la Etapa de la Iasi unde au dejantat cu Niva si au facut schimburi de si anume roata...
Din pacate ca si opinie personala eu cred ca trebuie sa existe o selectie... si in natura e un proces ii zice 'selectie naturala'....
Criteriile mele ar fi urmatoarele:
- masina - pregatita dpdv tehnic (sa nu aiba probleme) si pt teren conform traseului (cauciucuri adecvate de la gladiatoare, at, mt pana la simex)
- oamenii - cu experienta sau cu dorinta de a invata
O masina cu multe probleme tehnice si care ramane mereu impotmolita trage in jos pe toata lumea. Cand am iesit printre primele dati cu Carabusu' (324 visiniu) in paduri prin Iasi cu baietii, si am indoit bara de conexiune pe o urcare, am lasat-o rapid acolo si am continuat cu alta masina, recuperarea facandu-se mai tarziu.
Daca dotarile specifice nu sunt prezente (in primul rand cauciucuri) pe un traseu extrem de periculos nu se poate intra cu slick-uri, caz in care intervine iarasi o selectie. Daca baietii s-au descurcat inseamna ca a fost relativ ok, nu am vazut live traseul deci nu stiu. Oricum cauciucul face o diferenta uriasa.
Pe de alta parte slava domului ca nu e cazul nostru, dar pot exista unele persoane care nu sunt dispuse sa invete, considera ca stiu totul sau mai bine decat toti ceilalti (la un loc) si asa mai departe. Sunt oameni si oameni, dar daca as cunoaste astfel de personaje, probabil nu as prefera sa ies cu ei. As putea da exemple de oameni de genul acesta de pe forumul club4x4 de ex, dar nu asta e scopul - ideea e ca probabil ar interveni din nou o selectie.
Nu vreau sa reprosez nimic nimanui, nu am fost la iesire (din cauza faptului ca Teodora este la reglaje in Brasov, si neavand posibilitatea de a fi sofer am folosit ziua in scopuri lucrative).
Sa fie intr-un ceas bun, si la mai mare data viitoare! (HINT: Se pregateste Tabara lui SubARO la Vama Buzaului, unde e o zona foarte permisiva in ceea ce priveste traseele).