Offroad Team ARO http://www.offroadclubaro.com/ |
|
L30 http://www.offroadclubaro.com/viewtopic.php?f=34&t=6 |
Page 1 of 1 |
Author: | ama27 [ Wed Sep 09, 2009 10:34 am ] |
Post subject: | L30 |
Motor: ARO L30 (BENZINA) 4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina CO 98 Raport de compresie: 7.8:1 Alezaj x cursa - mm: 102 x 92 Capacitate cilindrica - cmc: 3007 Putere maxima - kW(CP)/rpm: 69.9(95)/4000 Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 196(20)/2800-3000 Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica |
Author: | ionutzzz1234 [ Mon Mar 10, 2014 7:52 pm ] |
Post subject: | Re: L30 |
Am si eu o curiozitate, in afara de diferenta de putere si cuplu mai mare fata de l25. estetic vorbind sunt diferente? Adica l30 e mai mare ca l25. In afara de capacul de la chiuloasa mai are modelul motorului si capacitatea scrisa pe undeva? Sunt interesat sa pun acest motor pe al meu aro benzinar, pt ca vechiul l25 e foarte obosit, si ma gandesc ca daca capacul de la chiuloasa s-ar potrivi si nu ar mai avea scris in alta parte cod motor sau capacitate, nu mai schimb motorul in acte si raman in acte cu l25, platesc mai putin... aveti idee cam ce consum are? |
Author: | vercingetorix [ Wed Mar 12, 2014 1:46 pm ] |
Post subject: | Re: L30 |
Ceva detalii gasesti pe topicul "Gladiatorul" de pe Aro Club Romania : http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php ... &start=345 Si aici : viewtopic.php?t=95 Colegul Rudy a pus un L30 combinat cu un carburator Edelbrook. Din ce am citit, spunea de un consum de 40-50% in teren... |
Author: | ionutzzz1234 [ Wed Mar 12, 2014 8:09 pm ] |
Post subject: | Re: L30 |
nu ma intereseaza in teren, pentru teren am un alt aro, un 243 cu motor de bv, doar ca nu prea ma incanta la drum intins bv-ul, mai am un aro 244 si ma gandeam sa ii pun motoru asta, in loc de l25, |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 2 hours |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |