Acest model a fost proiectat la sesizarea celor de la Aro France de nisa lasata libera prin incetarea productiei a modelului Renault Rodeo. Modelele pentru export aveau motorizarea Renault C3G702 (preluat de pe Clio) si aveau tractiune doar spate, dar pentru piata interna s-au produs si cu motorizare Dacia 1400 cmc, avand tractiune 4x4. Diferente fata de modelul 10.1: scaune mai confortabile cu tapiterie din imitatie de piele, plansa de bord noua la care materialele folosite erau de calitate mai buna, masca fata redesenata, portierele prezinta un decupaj care dau masinii un aer "exotic", lipsa ramelor si a geamului (inlocuit cu prelata) la portiere, posibilitatea rabatarii parbrizului pe capota, jante pe 15". In numar mic s-au produs si cu motorizare Daewoo 1600 cmc (preluat de pe Nubira) si tractiune pe ambele punti. Deasemeni s-au realizat si doua prototipuri Spartana 2, dar care nu au mai intrat in productia de serie din cauza falimentului fabricii. Principala imbunatatire fata de modelul anterior era platforma tehnica, preluata de la "fratiorul" mai mare 24X.
|