|
It is currently Wed Jan 22, 2025 9:59 am
|
View unanswered posts | View active topics
|
|
|
|
Author |
Message |
cabestan
|
Post subject: Re: ARO Dragon Posted: Sun Nov 15, 2009 2:48 pm |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
Gandit la rece e fix un 24x/32x cu alta caroserie, care nu neaparat e mai buna. Nu stiu daca prin formele sale ar fi suportat, macar teoretic, si blindaj. (Mai multe unghiuri drepte, etc).
Sasiul in partea din fata a fost modificat, fiind foarte putin mai lung, dar mai inalt, pentru o garda la sol mai buna, si un unghi de atac mai bun. Dincolo de asta, pacat ca a fost pastrata puntea independenta de ARO, si nu s-a revenit la puntea rigida de IMS. Printre primele poze exista o comparatie intre un 243 de armata si un Dragon pentru armata. Unghiul de atac e mult mai bun la Dragon, in contextul in care ambele masini erau 100% stock.
|
|
|
|
|
dragospetres
|
Post subject: Re: ARO Dragon Posted: Mon Nov 16, 2009 4:56 pm |
Joined: Tue Nov 03, 2009 4:53 pm Posts: 16
|
-dupa cele doua experiente cu ARO blindat-pe sasiu ARO 10 si 24-nu mi-as fi dorit sa vad si dragonu' blindat:placile de blindaj parca erau puse cu furca,scuze. -oricat as fi contra curentului,cred ca uzina ARO a facut sau a intentionat cele mai multe schimbari in anii grei"90. -care este explicatia interesului polonez fata de DRAGON manifestat la inceputul anilor 2000?
|
|
|
|
|
cabestan
|
Post subject: Re: ARO Dragon Posted: Mon Nov 16, 2009 5:51 pm |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
- ARO 10 blindat suna esec total. ARO 24x blindat, fie in declinarea ABI fie in cea mai patratoasa semi-civila era mai ok, doar ca dezavantajele seriei 24x se amplifica atunci cand se pune problema unei greutati mult mai mari. Desigur, ma refer la puntea fata.
- Au incercat multe variante. Unele nereusite, unele mai inspirate, motorizari straine, modificari de legislatie etc. Totusi sa nu uitam ca aproximativ 90% din hale au fost construite in perioada comunismului si nu dupa 90. Iar ca cifre de productie, cred ca 70-80% au fost produse in vremea comunismului.
- Nu stiu nimic despre interesul polonez.
|
|
|
|
|
ama27
|
Post subject: Re: ARO Dragon Posted: Wed Nov 25, 2009 10:56 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
|
|
|
|
Plastec
|
Post subject: Re: ARO Dragon Posted: Wed Feb 08, 2012 3:27 pm |
Joined: Mon May 31, 2010 10:11 pm Posts: 305 Location: Bucuresti
|
Sper ca nu a mai fost poza
Attachments: |
aro-dragon-02.jpg [ 378.74 KiB | Viewed 29673 times ]
|
_________________ Am ARO, am cu ce...
|
|
|
|
|
ama27
|
Post subject: Re: ARO Dragon Posted: Sat Feb 18, 2012 6:33 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|