ARO
   
     
It is currently Sat May 18, 2024 12:01 am

All times are UTC + 2 hours




 Page 1 of 1 [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Klez cu PajAro mk I
PostPosted: Tue Oct 20, 2009 4:46 pm 
Simpatizant ARO
Membru Rang 2

Joined: Wed Sep 09, 2009 4:59 pm
Posts: 125
Cu toate ca nu-i Aro, va avea si ceva imprumutat de la el.
Este vorba de un Mitsubishi Pajero, 1983, motor 2.4 TD la 180.000 km, nedesfacut vreodata, in stare exceptionala (pana acuma)
Momentan are ceva bagat in el, urmeaza in viitorul foarte apropiat sa bag mult mai multe.
Pana in toamna 2010 la expedia din Sahara, va fi asa:

Tren rulare:
-Punte fata rigida de IMS pe lamelare putin modificate, cu discuri ventilate, cu blocant actionat manual/mecanic
-Punte spate rigida de Aro, pe lamelare putin modificate, cu discuri ventilate, cu blocant actionat manual/mecanic
-Ambele punti echipate cu grupuri de forta.
-Servodirectie originala, Koyo Japan cu pompa servo originala. (existent)
-Jante Dotz Dakar HD (existent) cu ET -70 (aici trebuie decupate/intoarse)
-Anvelope BFG AT 33/10.5/15 (mai subtiri sa tragem de consum)

Motor + Transmisie:
-Motor original 2.4 TD (foarte stabil si rezistent, dar cam puturos si fomist), 85 CP, 210 Nm, consum mixt (int+ext+offroad) 12.5 % (existent). Pe sosea, la 80 kmh nu ar trebui sa treaca de 10%.
-C.V. originala 5+1, (foarte rezistenta si fiabila) . (existent)
-Reductor cu carcasa originala, interior "custom" cu raport final de 3:1., momentan e 1.9:1

Restul, maruntisurile, deja sunt pe masina:
-Body lift din poliamida, statie CB, preoiectoare, aragaz si frigider pe gaz (la butelie de 12 kg), etc, etc.
Pt expeditie, masina va avea numai locurile din fata (2 scaune) , in spate se va inlatura bancheta, astfel obtinandu-se destul loc pentru marfa si alte accesorii montate pe lateral in interior si asigurate corespunzator.
- Poate cel mai important lucru dupa modificarea puntilor, va fi Autocortul, montat pe cupola masinii. Deja am studiat problema, mi-am facut schita, am vorbit cu oamenii care ar putea sa ma ajute cu diferite procese ale constructiei si din primavara ma apuc de el. Cost aproximativ: 200 E. Peretii laterali ai cortului vor fi facuti din material termoizolant, iar partea de jos din tabla de aluminiu striata, izolata termic la interior cu polistiren extrudat de 2 cm, peste care se poate pune o saltea de grosime mica (aprox 4-5 cm). Dimensiunile utile vor fi: 200 cm/ 120 cm. Inaltimea max (in centru) de 100 cm. Greutate cu tot cu suport portbagaj, scara si pisioare sustinere: maxim 60 kg. Va fi echipat cu "ferestre" de aerisire echipate cu ventilatoare mici (coolere de PC). Teoretic, ar trebui sa pot dormi la -10 grade linistit in el. Mai aiurea va fi la +40 de grade :lol: . Oricum, despre subiectul asta, cu siguranta voi deschide un topic separat intrucat cu siguranta sunt mai multi interesati de el.


Offline
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 Page 1 of 1 [ 1 post ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

cron