Offroad Team ARO http://www.offroadclubaro.com/ |
|
Trolii mecanice http://www.offroadclubaro.com/viewtopic.php?f=50&t=539 |
Page 3 of 4 |
Author: | cabestan [ Mon Dec 12, 2011 6:27 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
Din cauza asta se pune mereu greutate pe cablu, la troliere. |
Author: | RUDY [ Mon Dec 12, 2011 6:38 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
Am vazut in direct cum se rupe cablu de otel si nu mai vreau daca te plesneste ala te rupe in doua.Plasma e parfum,pe cel electric am plasma de 9mm si nu am rupt o inca,nu inteleg cum reusesc Razvanii sa le rupa. Pentru cele hidraulice iti trebuie o pompa sanatoasa ,nu merge cu o pompa de servo directie.Tot cele electrice sint mai avantajoase in exploatare,chiar si ca pret de achizitie. |
Author: | tudop [ Mon Dec 12, 2011 8:09 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
Ok, cum o sa mi se rupa prima data plasma o sa-mi pun si eu cablu ... sau iau alt troliu, ca plasma separat vad ca e prea scumpa oricum Dar tot nu inteleg cum se rupe.. asta inseamna ca troliul meu e f slab de n-o reusit s-o rupa... si ceilalti au trolii mult mai puternice. Ce conteaza cate tone tragi, important e ca troliul sa dezvolte destula forta ca sa rupa plasma |
Author: | pazea [ Mon Dec 12, 2011 9:33 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
mhm poi voi comparati pere cu mere. In regim de concurs nu prea mai ai grija de sufa, dupa o troliere stii ca urmeaza alta si nu mai strangi sufa pe tambur, o mototolesti si o arunci prin masina sau o tesi pe bara. De aseamenea mizeria care se acumuleaza pe sufa, daca o taraii prin namol de vreo 5 ori , si iar o intinzi maxim ,iar namol, iar o intinzi maxim , o mai pui ca sa te tragi si intr-o parte alte frecari cu namol, iar la 25 de trolieri se intinde maxim si normal sa plesneasca. Chiar domnu cabestan a povestit in masina cand mergeam la trial la dobrovat, ca a vazut ca sufa se intinde prea tare, si i-a spus de 3 ori stop lui razvanutza dar omu nu s-a oprit pana nu a pocnit sufa tudop din ce tin eu minte, sufa era perfect curata trecea prin scripete si se termina cu o sufa de copac , iar vreo 3 sau 4 buti aveau grija sa nu se intample ceva naspa. ia sa fi avut capatul imbibat in namol fara scripete, si sa fi facut de 3 ori al rand aceeiasi troliere si la urma sufa sa se frece nitel de pamant sa vezi daca mai rezista si cablul de otel se rupe, din ce stiu eu chiar mai usor ca plasma in regim de concurs ... cel mai pont mi se pare sa poti sa desfasori sufa de pe tambur suepr usor, nu prin utilizarea troliului si de asemenea recuperarea rapida a sufei cand nu este sarcina ,eventual un dispozitiv care sa spele sufa inainte de a intra pe tambur scuzati de offtopic |
Author: | tudop [ Mon Dec 12, 2011 10:14 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
A, da... mi-am adus aminte faza cu intinsul, deci eu stiam ca plasma nu prea se intinde (cel putin a mea nu prea face de astea, e destul de rigida pt o sfoara de plastic ) Am cautat caracteristicile sufei facute cu fire Dyneema originale: http://www.dynamicarope.com/index.php?o ... &Itemid=41 Deci la 10mm deja ai 9,8 To sau 21000Lbs ... e aproape imposibil sa se rupa dupa cateva trolieri si oleak de noroi, mai ales prin intindere... Am citit pe net ca mai sunt fabricanti de plasme de astea care folosesc metode mai triste de productie (ceva legat de tratament termic - alea originale sunt trase in mediu lichid fierbinte, alte chinezarii se fac cu aer cald, care le intareste doar la suprafata) Asa ca pe moment, convingerea mea e ca am fost invadati de ceva loturi de plasme mai slabe... Mai ia un grafic care zice ca nu ar trebui sa se rupa: http://www.dynamicarope.com/pix/pdf/dyn ... erties.pdf |
Author: | ama27 [ Mon Dec 12, 2011 10:31 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
Mai bine pui troliu de taf la spate cu plasma de 30 si cu ocazia asta ai tractiune buna pe spate http://campulung.olx.ro/vand-troliu-dub ... -179011039 |
Author: | arcasul [ Mon Dec 12, 2011 10:36 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
Author: | ama27 [ Mon Dec 12, 2011 11:34 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
Troliul de taf e hidraulic si este actionat de o pompa nu foarte mare. Ca sa faca fata e bine sa ai doua pompe de servo pe masina: una pentru directie si una pentru troliu. Pe pinionul de la motor se pot adapta pompe de tractoare (de ex Jhon Deere) cu putere de peste 100 bari; originala de Aro e slaba => 48 bari parca http://i00.i.aliimg.com/photo/v3/318724 ... g_Pump.jpg http://images.gasgoo.com/MiMgIzYwMjg0ND ... -t13l0.jpg |
Author: | arcasul [ Tue Dec 13, 2011 1:10 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
Author: | cabestan [ Tue Dec 13, 2011 1:11 pm ] |
Post subject: | Re: Trolii mecanice |
Nu e deloc similar, e foarte diferit. TAF are 4.6 litri, 4 in linie, o singura chiulasa, pompa de injectie liniara ARO BV are 3.1 litri, 4 in linie, doua chiuloase, pompa de injectie rotativa tip CAV Difera si pistoane, si biele, si arbore, tot. Stiu ca unele trolii de TAF sunt si pneumatice, si hidraulice, depinde de an / model / optiune / nu stiu? |
Page 3 of 4 | All times are UTC + 2 hours |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |