Offroad Team ARO http://www.offroadclubaro.com/ |
|
Autocamioane Steagu Rosu http://www.offroadclubaro.com/viewtopic.php?f=51&t=308 |
Page 1 of 1 |
Author: | ama27 [ Thu Dec 17, 2009 12:47 am ] |
Post subject: | Autocamioane Steagu Rosu |
Dupa ce de vreo doua zile tot observ cum se duc la fier vechi camioane de la armata, am zis sa pun o scurta prezentare a acestora. Camioanele casate sunt SR 114 Bucegi, model de transmisiuni si carosat simplu. Camioanele sunt intr-o stare foarte buna si au toate accesoriile pe ele. |
Author: | ama27 [ Thu Dec 17, 2009 12:53 am ] | ||||||
Post subject: | Re: Autocamioane Steagu Rosu | ||||||
Modelul SR 101, a fost inlocuit, incepand cu anul 1960 (in 1958 a inceput dezvoltarea noilor modele, inspirate dupa modelele americane, din aceiasi clasa - medium-light), de modelul SR 131 Carpati, sarcina utila 3 to (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 6 prezoane). Cabina acestor modele a fost proiectata de francezii de la Chausson Plant, motorul fiind un V8, benzina, dezvoltat pe baza unei licente Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 4 trepte, treptele 2, 3 si 4 fiind sincronizate.
|
Author: | ama27 [ Thu Dec 17, 2009 12:54 am ] | |||
Post subject: | Re: Autocamioane Steagu Rosu | |||
In paralel cu modelul SR 131 Carpati, din anul 1962, a intrat in fabricatie si modelul SR 132 Carpati, sarcina utila 2,5 to (4x4, axa spate cu roti simple, prinderea jantei cu 6 prezoane, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central).
|
Author: | ama27 [ Thu Dec 17, 2009 12:56 am ] | ||||||||||
Post subject: | Re: Autocamioane Steagu Rosu | ||||||||||
Ulterior, sarcina utila a fost marita de la 3 to, la 5 to, fapt ce a determinat intrarea in productie, incepand cu anul 1964, a modelului SR 113 Bucegi, sarcina utila 5 to (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane), avand la baza aceiasi cabina proiectata de francezii de la Chausson Plant si motorul V8, benzina, dezvoltat pe baza unei licente Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate (optional, cutia de viteze putea fii cuplata cu o cutie suplimentara - reductor, sau, axa spate putea fii echipata cu 2 trepte de reductie, comandate pneumatic).
|
Author: | ama27 [ Thu Dec 17, 2009 12:58 am ] | |||
Post subject: | Re: Autocamioane Steagu Rosu | |||
In acelasi an, 1964, a intrat in productie si modelul SR 114 Bucegi, sarcina utila 4 to (4x4, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane, diferential spate cu sistem de blocare comandat pneumatic, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central).
|
Author: | ama27 [ Thu Dec 17, 2009 1:00 am ] | |||
Post subject: | Re: Autocamioane Steagu Rosu | |||
Ulterior, motorul V8, benzina, 5025 cmc, 140 CP - cod motor SR-211, a fost inlocuit cu motorul diesel, cu 6 cilindrii in linie, 5491 cmc, 135 CP, licenta SAVIEM - cod motor 797-05. Odata cu motorul a fost montata pe masina si cutia de viteze AK 5-35, cu 5 trepte nesincronizate, iar la modelele SR 114, cutia de transfer a ramas cea originala, fara diferential central. Aspectul exterior a ramas neschimbat. Modelele astfel modificate s-au numit SR 113/114 D - modele care se mai gasesc inca in dotarea MApN.
|
Author: | ama27 [ Thu Dec 17, 2009 12:02 pm ] | ||||||||
Post subject: | Re: Autocamioane Steagu Rosu | ||||||||
poze cu SR 114 dus la casare.
|
Author: | myronutu [ Thu Dec 17, 2009 12:21 pm ] |
Post subject: | Re: Autocamioane Steagu Rosu |
pacat de ele masini de masini dar astai viatza |
Author: | ama27 [ Thu Dec 17, 2009 12:40 pm ] | |||||
Post subject: | Re: Autocamioane Steagu Rosu | |||||
De remarcat cauciucurile "noi" si foile de arc, invelite in hartie cerata.
|
Page 1 of 1 | All times are UTC + 2 hours |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |