|
It is currently Fri May 09, 2025 8:39 am
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
Author |
Message |
ama27
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Fri Nov 18, 2011 1:07 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
Date generale:
17.324 km Tari vizitate: Romania, Ungaria, Croatia, Serbia, Slovenia, Italia, Franta, Spania, Maroc, Mauritania Durata: 6 saptamani Consum: aproximativ 10% (un total de 1,8 tone motorina consumata) peste 60 litri ulei motor (am avut probleme cu semeringul de la vibrochen, in fata la fulie si am pierdut suficient ulei, dar am completat)
Probleme mecanice: 1: La Huedin termostatul s-a blocat si a fost inlaturat 2: In Italia spre Franta, in Alpi, rezervorul de vaccum de la pompa de frana a cedat, fiind inlocuit cu unul de pe stoc 3: In Spania, am dat jos rezervorul pentru a pune un surub la sorb; observam ca se prelingea motorina 4: In Ceuta: din cauza ca nu am strans suficient bridele de la puntea spate, aceasta a creeat un joc la rulmentul pinionului de atac si se auzea o vibratie; Am schimbat grupul si am strans puntea, nemaiavand probleme;
Toata Africa nu am avut probleme majore, doar rugina excesiva din cauza mersului pe plaja prin apa sarata si trancanitul caroseriei din cauza conditiilor de rallyraid din desert
5: La intoarcere in Tanger inainte de imbarcare am observat blocarea rulmentului de la placa de presiune, operatia de schimbare a acestuia durand 2.30 ore in mijlocul strazii, dar pot spune ca fost una lejera nici eu nici copilotul Onela nefiind stresati de ploaia razleata sau privirile trecatorilor. Rulment de schimb am avut pe stoc, rulmentul blocat fiind "umflat" de rugina masiva. Dupa o baie in motorina si lovituri de ciocan a fost degripat. 6: La granita dintre Franta si Italia am observat motivul lipsei servodirectiei: cureaua de la pompa de apa, cea de care fusese legata servodirectia s-a slabit si s-a uzat considerabil. Am strans-o si am continuat cu servodirectia functionabila. 7: In Italia cureaua de la pompa de apa a cedat fiind inlocuita cu una de pe stoc. 8: In Croatia s-a rupt cablul de acceleratie de la pedala si l-am reparat prin baterea unei piulite.
Concluzii generale: - Motorul de brasov s-a comportat foarte bine la caldura de 50 grade Celsius in desert, dar si la -5 grade in munti pornind fara probleme dimineata. - Consumul a fost decent avand in vedere faptul ca masina a fost incarcata din greu. - Cutia de viteze s-a comportat acceptabil, sarind pe alocuri din viteza, dar per total a fost bine. (cutie romaneasca in 4) - Grupurile (33/8) si cauciucurile (31/10.5 r 15) au facut fata cu brio muntilor insa pe drumuri drepte viteza de croaziera nu a putut depasi 70-80 km/h fara sa creasca consumul considerabil. - Puntea rigida s-a simtit foarte bine, foile de TV amortizand bine socurile.
In concluzie expeditia a fost un succes si mi-am atins toate obiectivele propuse, masina comportandu-se bine.
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
Plastec
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Fri Nov 18, 2011 2:39 pm |
Joined: Mon May 31, 2010 10:11 pm Posts: 305 Location: Bucuresti
|
Felicitari pentru expeditie si pe ARO!
_________________ Am ARO, am cu ce...
|
|
|
|
 |
gabi
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Sat Nov 19, 2011 12:44 am |
Joined: Wed Sep 16, 2009 7:59 pm Posts: 882 Location: brasov
|
_________________ OFFROAD CLUB ARO ARO 244 AUTOUTILITARA ; 320 ....
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Sat Nov 19, 2011 2:07 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Sat Nov 19, 2011 9:54 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
Cristian IONITA
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Sat Nov 19, 2011 10:39 pm |
Joined: Mon Nov 07, 2011 9:10 am Posts: 89
|
fff tare
bravo inca o data
|
|
|
|
 |
amb13
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Sun Nov 20, 2011 8:56 am |
Joined: Sat Oct 31, 2009 9:52 am Posts: 148 Location: Petrila . jud Hunedoara
|
Frumoasa excursie, frumoase poze. Dintro data m-am simtit un pic mai bine, cind am vazut unde ai ajuns cu Batrinul nostru Aro.Jos palaria !
_________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
|
|
 |
gabi
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Sun Nov 20, 2011 10:08 pm |
Joined: Wed Sep 16, 2009 7:59 pm Posts: 882 Location: brasov
|
Nu am rezistat pana nu am vazut toate pozele  bravooooo...; Mercedesul Cobra face legea pe acolo  dar si Dacia indreptata cu ciocanul nu te lasa la greu 
_________________ OFFROAD CLUB ARO ARO 244 AUTOUTILITARA ; 320 ....
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Sat Mar 24, 2012 9:42 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: SI totusi cu Aro spre Desert Posted: Tue Feb 12, 2013 8:50 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|