Sami prezint si eu masina

.
ARO244 an fabricatie 1992,procurata la miina a doua. Pe parcursul anilor a suferit(saraca

)ceva modificari:
1) schimbat motor, initial L27 cu BV.
2) Body lift 60mm+servodirectie de Mercedes.
3) Suspensie spate modificata-arcuride UAZ+ARO+cercel mai lung.Schimbat prindere amortizator pe sasiu(parerea mea foarte prost gindit) si pe punte.
4) Lift suspensi fata-initial cea de fabrica apoi saturat sa tot schimb pivotii inferiori mam hotarit se fac ceva mai radical-sa sa adaptez pivoti de la ceva mai serios(de exemplu camion de mare tonaj rusesc KAMAZ

) mai exact de la directie. Facut din nou suport fuzeta.
5) Cardane de UAZ.Planetarele fata-inlocuite crucile cu CV.
6) Caroserie:decupata tabla din compartimentul de bagaje-inlocuit cuo rama din corniere si acoperit din nou cu placaj de 8mm.Decupate pragurile si inlocuite cu profil U de 6mm.Inlocuita podeaua la sofer si pasager fata,ranforsata caroseria in locul rinderii pe sasiu(iarasi prost gindit) in zona usilor din fata.Caroseria revopsita(acasa

).
7) Portbagaj robust-am carat pe el si 700Kg.Urmeza niste bare fata/spate din profil U.
8) Si cel mai important

turbo pe BV.