|
It is currently Thu May 15, 2025 7:55 am
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
Author |
Message |
albert_md2004
|
Post subject: Re: Greeny- metis-ul verde... Posted: Fri Dec 21, 2012 4:42 pm |
Joined: Mon Nov 02, 2009 7:34 pm Posts: 16 Location: iasi
|
da, da, da stiu stefan...D-ul e mai bun, dar pana una alta am L-30-ul pe masina, iar cele 2 D-uri in stand-by....intreb de greutati pt ca ma gandesc la o echilibrare a maselor pe masina....sau n-o fi asa importanta?
deci...L30-ul bate undeva la vreo 300 kg? iar toata fata masinii cu tot cu punte echipata undeva la 500?
|
|
|
|
 |
RUDY
|
Post subject: Re: Greeny- metis-ul verde... Posted: Fri Dec 21, 2012 7:05 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 12:36 pm Posts: 335 Location: IASI
|
L 3o are cam 250kg,era bine echilibrata in configuratia facuta de mine, numai ca era prea grea.Toate troliile erau pe spate,rezervor ,rezerva.Chiar daca pui numai troliu mecanic ,rezervorul si rezerva pe spate va fi suficient,poate chiar sa renunti la rezerva sa fie mai usoara,iti iei la tine un spray de pornire si o bricheta in caz ca dejantezi.
|
|
|
|
 |
cabestan
|
Post subject: Re: Greeny- metis-ul verde... Posted: Sun Dec 23, 2012 10:26 am |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
In datele oficiale de uzina intre un 243 cu L25 si unul cu D127 diferenta era foarte mica, undeva pe la 70 de kg daca nu ma insel. (Fiind mahmur n-am verificat in dimineata asta)
Totusi ca si legenda urbana am inteles desi nu am cantarit niciodata ca un D127 ar avea 360 kg uscat. (Fara filtre si lichide). Acum... fonta sa traiasca!
Nu stiu ce sa zic, decat ca e clar mult mai greu.
|
|
|
|
 |
cab_512
|
Post subject: Re: Greeny- metis-ul verde... Posted: Sun Dec 23, 2012 12:30 pm |
Joined: Fri Oct 16, 2009 7:14 pm Posts: 446 Location: Chisinau, Republica Moldova
|
|
|
|
 |
albert_md2004
|
Post subject: Re: Greeny- metis-ul verde... Posted: Sun Dec 23, 2012 2:01 pm |
Joined: Mon Nov 02, 2009 7:34 pm Posts: 16 Location: iasi
|
dupa cele citite, un 250 de kilograme in mort (ca tot e sezonul) pentru un L30 pare veridica.
avem pana acum:
- 250 kg motor L30 - 75 kg troliu mecanic
urmeaza la cantar cutia de viteze, puntile rigide....
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|