ARO
   
     
It is currently Mon May 06, 2024 5:31 pm

All times are UTC + 2 hours




 Page 3 of 3 [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: ARO 243 TD
PostPosted: Sun May 16, 2010 10:36 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 0
User avatar

Joined: Sat Dec 05, 2009 11:57 pm
Posts: 36
Location: Valea Doftanei
In esenta nu vreau sa il inalt din suspensie mai mult decat permite limitatoarele din fabrica (poate 1cm, 2 in plus) , iar flexarea vreau sa ramana tot cat e permisa din fabrica prin mentinerea tamponului superior de limitare a cursei suspensiei. Cu amortizoarele inca sunt in dilema pentru ca trebui sa le schimb pe acestea ca sunt cam terminate si parca nu as vrea sa pun tot model original, am cautat si caut ceva mai bun dar e destul de complicat de gasit si la un pret mai decent, asa ca momentan mai ruleza si cu ce are.


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: ARO 243 TD
PostPosted: Sun May 16, 2010 10:54 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 13
User avatar

Joined: Wed Sep 16, 2009 7:59 pm
Posts: 882
Location: brasov
Eu am montat de RABA dar nu iti recomand daca nu il inalti pentru ca sunt mai lungi cu 10cm dar mai bine asteapta sa termini modificarile si apoi masori lungimea cursei si vedem ce sar potrivi ; eu am ceva amortizoare dar trebuie sa stiu cota maxima si cea minima sa vedem daca te incaderzi :?:



_________________
OFFROAD CLUB ARO
ARO 244 AUTOUTILITARA ; 320 ....
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: ARO 243 TD
PostPosted: Sun May 16, 2010 11:06 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 0
User avatar

Joined: Sat Dec 05, 2009 11:57 pm
Posts: 36
Location: Valea Doftanei
Asa o sa fac. Acum vreau mai intai sa ii montez un alt bord tot de Aro dar model mai recent cu ceasuri de dacie ca cel original a cedat in fata timpului si a soarelui la fel ca si vitezometrul care a imbatranit si el si nu mai vrea sa imi zica cu ce viteza merg :P . Acum ca am si turometru de dacie vreau sa pun si ideea mea in practica pentru actionarea lui adica vreau sa simulez platina de la dacie prin punerea a 4 came mici pe pinionul de la pompa de injectie si cu un microintrerupator pentru a indica turatia fara alte sonde magnetice si cutiute negre... :P


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: ARO 243 TD
PostPosted: Sun May 16, 2010 11:30 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 13
User avatar

Joined: Wed Sep 16, 2009 7:59 pm
Posts: 882
Location: brasov
Ai putea sa cauti un alternator de ceva strain care sa aibe si pentru turometru ; si va avea si incarcarea mai buna din cauza amperajului mai ridicat fata de cel de ARO care are 36A :!:



_________________
OFFROAD CLUB ARO
ARO 244 AUTOUTILITARA ; 320 ....
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: ARO 243 TD
PostPosted: Sun May 16, 2010 11:39 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 0
User avatar

Joined: Sat Dec 05, 2009 11:57 pm
Posts: 36
Location: Valea Doftanei
Alternator am de Valeo de 80A :), am facut investitia mai demult pt ca originalul'' ma cam supara, devenise incapabil cereri de curent :P Problema e ca ar fi mai bine daca as gasii unul si cu pompa de vacuum incorporata ca sa reusesc sa scap de zgomotul si ineficienta prezentei pompe de vacuum iar asta de la valeo sa il pun pe dacie ca nici acolo originalul nu mai face fata consumului :( .
Ideea cu turometrul mi-a venit intr-o zi cand faceam reglajele la instalatia de aprindere la dacie si am observat exact cum functioneaza turometrul acela :idea:


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: ARO 243 TD
PostPosted: Tue Jun 08, 2010 8:18 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 0
User avatar

Joined: Sat Dec 05, 2009 11:57 pm
Posts: 36
Location: Valea Doftanei
Am descoperit ca vibrochenul de la d127-le meu are un joc axial de maxim 1mm :shock: Cam cat se mai poate merge cu el asa? Setul il am complet cu pistoane noi si camasi...etc dar nu stiu la ce atelier sa montez camasile pe bloc motor, ca sa imi faca treaba buna :( Astept pareri si recomandari :)


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: ARO 243 TD
PostPosted: Tue Jun 08, 2010 8:44 pm 
Posesor ARO
Membru Rang 0

Joined: Sat May 22, 2010 10:41 am
Posts: 47
in brasov sunt doua ateliere care fac
la mine a fost facut la cel dinspre iesirea spre codlea (nu mai tin minte cum se numea)



_________________
aro 320, D127
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: ARO 243 TD
PostPosted: Tue Jun 08, 2010 8:50 pm 
OffRoad Club ARO
Membru Rang 0
User avatar

Joined: Sat Dec 05, 2009 11:57 pm
Posts: 36
Location: Valea Doftanei
Cam in cat timp realizeaza operatia de schimbare camasi si alezare la cote? Aaaa mai trebuiesc si bucsile de la piston alezate...si bucsile de la axu cu came..uofff. Le fac astia intr-o zi?


Offline
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 Page 3 of 3 [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

cron