Offroad Team ARO
http://www.offroadclubaro.com/

ARO 243 TD
http://www.offroadclubaro.com/viewtopic.php?f=9&t=293
Page 1 of 3

Author:  GabyM [ Sun Dec 06, 2009 1:13 am ]
Post subject:  ARO 243 TD

Postez aici cateva poze cu aceasta masinutza :D

Attachments:
Imag112a.jpg
Imag112a.jpg [ 360.53 KiB | Viewed 7464 times ]
DSC00956a.jpg
DSC00956a.jpg [ 285.77 KiB | Viewed 7464 times ]
DSC00960b.jpg
DSC00960b.jpg [ 321.08 KiB | Viewed 7464 times ]

Author:  GabyM [ Sun Dec 06, 2009 1:15 am ]
Post subject:  Re: ARO 243 TD

Inca una :D

Attachments:
File comment: turbina
DSC02930a.jpg
DSC02930a.jpg [ 286.59 KiB | Viewed 7461 times ]

Author:  ama27 [ Sun Dec 06, 2009 1:17 am ]
Post subject:  Re: ARO 243 TD

OOOO.. Inca un Brasov Turbo, chiar ma intrebat de ce i-ai zis TD
Asteptam sfaturile tale la capitolul motoare; Sa ne povestesti despre turbina :ugeek:

Author:  gabi [ Sun Dec 06, 2009 1:36 am ]
Post subject:  Re: ARO 243 TD

FRUMOS :) :) si ateptam detali :!: :!: :!:

Author:  cabestan [ Sun Dec 06, 2009 1:37 am ]
Post subject:  Re: ARO 243 TD

Arata foarte bine! Mai ales cu modificari!

Author:  myronutu [ Sun Dec 06, 2009 3:51 pm ]
Post subject:  Re: ARO 243 TD

frumos frumos,sal stapanesti sanatos,apropo cum merge motoru cu turbo pe el,se merita pus?

Author:  GabyM [ Tue Dec 22, 2009 6:38 pm ]
Post subject:  Re: ARO 243 TD

Se merita pus turbo! Dar nu trebuie uitat faptul ca montarea unei turbine nu e ceva simplu si ca sa mai dea si randament trebuiesc facute mai multe modificari si inbunatatiri cum ar fi cele mai putin costisitoare:
- modificarea evacuarii( lustruirea si largirea canalelor din chiuloasa..+ evacuare mai larga cu tobe cat mai putin restrictive si cu coturi cat mai putine)
- modificarea admisiei ( lustruirea canalelor si largirea lor + intercooler marisor ..)
- montarea unei pompe de injectie dedicata turbo cum are dn-ul ama.. etc.

Astazi am mai adaugat o imbunatatire(zic eu) masinutei mele si asta consta intr-un amortizor pe directie :) M-am decis sa il montez pentru ca mersul pe zapada mare era foarte obositor chiar daca am un joc foarte mic in directie(insesizabil sa zic asa 1 grad..) dar cand mergeam mai pe margine si prindea roata zapada mai multa imi fura volanul si ma chinuiam sa o redresez... Si cand ii mai vedeam si pe altii cu gipane straine cum treceau pe langa mine prin zapada lejer ma cam ofticam :P
Amortizorul este un model de la o dacie cred si este demontabil, fapt care mi-a permis sa il demontez si sa il umplu cu ulei ca sa poata functiona in pozitia orizontala.. zis si facut.. Am facut o tura de proba cu masina si acum sunt de parere ca o masina de teren are mare nevoie de asa modificare in cazul in care fabrica nu a rezolvat problema asta cumva ;)

Attachments:
DSC02943abc.jpg
DSC02943abc.jpg [ 504.94 KiB | Viewed 7422 times ]

Author:  cab_512 [ Tue Dec 22, 2009 8:36 pm ]
Post subject:  Re: ARO 243 TD

Amortizatorul de directie are o constructie deosebita fata de cele de suspensie.Ala de directie are aceias rezistenta in ambele sensuri,ala de suspensie are rezstenta sporita la dezbatere si minimala la comprimare.Pune doua amortizatore de suspensie ca fiecare sa lucreze in sensul sau ca o ''alternativa'' de buget.Pe la dezmembrari pe frigul asta cred ca poti gasi un amortizor de directie la un pret rezonabil.

Author:  GabyM [ Tue Dec 22, 2009 9:08 pm ]
Post subject:  Re: ARO 243 TD

Da.. dar daca ai observat are in interior o supapa reglabila pentru presiunea de revenire si am mai strans-o un pic cat sa mearga aproximativ la fel de greu in ambele sensuri... ;)

Author:  GabyM [ Mon Apr 19, 2010 6:32 pm ]
Post subject:  Re: ARO 243 TD

O poza cu noua infatisare a masinii ;) O sa fac poze si la motor ca sa se vada si modificarile de acolo.

Attachments:
aro.jpg
aro.jpg [ 647.55 KiB | Viewed 7387 times ]

Page 1 of 3 All times are UTC + 2 hours
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/