Offroad Team ARO http://www.offroadclubaro.com/ |
|
ARO 243 http://www.offroadclubaro.com/viewtopic.php?f=9&t=766 |
Page 2 of 3 |
Author: | Raz [ Sun Mar 24, 2013 10:27 pm ] | ||
Post subject: | Re: ARO 243 | ||
si una cu mine
|
Author: | gabi [ Mon Mar 25, 2013 11:27 pm ] |
Post subject: | Re: ARO 243 |
Sa il foloseti sanatos si sa te bucuri de el ; chiar trebuie sa ai grija de MLR-uri si todeauna cand cuplezi sa invarti de planetara cu mana sa fie cuplat ca de nu indiferent de OFF-ROAD greu sau usor le dai peste cap sa pui in masina 6 suruburi de m8 sa le ai de rezerva pentru S.O.S. |
Author: | cabestan [ Mon Mar 25, 2013 11:28 pm ] |
Post subject: | Re: ARO 243 |
SOS are cuplaje directe parca nu-i trebe suruburi E frumoasa masina, imi palce motoru! E ala care trebe. De om ce sa mai zic, mai fotogenic decat un 243 |
Author: | Raz [ Tue Mar 26, 2013 7:01 pm ] |
Post subject: | Re: ARO 243 |
Multumesc domnilor! De fiecare data invart cu mana de planetare cand cuplez (daca sunt cuplate cum trebuie tin si astea, nu am mai rupt de nu stiu cati ani) si mai am un set de ace de rezerva La aceasta iesire chiar daca a plouat foarte mult in ultimul timp si poate nu se observa foarte bine din poze/video noroiul a fost destul de mult si nu am avut nevoie in nici un loc sa cuplez fata (simex rulz ) De motorul de brasov am fost fascinat intotdeauna si imi place ,,muzica" produsa de acesta P.S Ce presiune imi recomandati sa am in anvelope in teren? |
Author: | gabi [ Tue Mar 26, 2013 11:26 pm ] |
Post subject: | Re: ARO 243 |
Presiunea o reglezi in funcie de tren daca este noroi nu mai jos de 2.00 deoarece ai sanse sa dejantezi ;dar daca este zapada merge si la 1.5 ; ideal este sa cureti bine inbinarea dintre jenti si cauciuc dupa o partida de noroi deorece ramane noroi + crengi ,intre ele si va incepe sa piarde aer si sigur nu vei vrea sa faci vulcanizare prin padure sau sa iei roata de-a dura pana la vulcanizare |
Author: | cabestan [ Wed Mar 27, 2013 7:52 am ] |
Post subject: | Re: ARO 243 |
Eu in general am mers fara probleme cu 1.8 fara sa dejantez, dar cu mentiunea ca noroiu care intra intre janta si cauciuc duce la perderi de preisune. In cazuri extreme, se scoate tot aeru din cauciuc, se scoate pe jumate cauciucu de pe janta, se curatza temenic janta si cauciucu si se da cu shmac de ala de la vulcanizare cu pensonu pe buza, se baga la loc si ala e. |
Author: | Raz [ Wed Mar 27, 2013 3:41 pm ] |
Post subject: | Re: ARO 243 |
Nu se pune problema sa dejantez, am camere la toate anvelopele |
Author: | Raz [ Sat Apr 20, 2013 6:46 pm ] | ||||
Post subject: | Re: ARO 243 | ||||
https://www.youtube.com/watch?v=Rif5G_Hz1a8 https://www.youtube.com/watch?v=TPORlm2jshc https://www.youtube.com/watch?v=qDaS-fOM30k https://www.youtube.com/watch?v=gIYpJF_MwOM si eu intre volan si scaun https://www.youtube.com/watch?v=eednS_DN89Q
|
Author: | Raz [ Thu Jun 13, 2013 9:12 pm ] | ||||
Post subject: | Re: ARO 243 | ||||
Iesirea de astazi...
|
Page 2 of 3 | All times are UTC + 2 hours |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |