A sosit momentul sa prezentam noul cazan care e in chinurile facerii - Proprietarul de drept este frate-miu
> Aro 10 - de la care pastram sasiul si o parte din caroserie + maruntisuri gen scaune, volan, pedale, etc
> Motor si cutie de Isuzu Trooper 2.6i, acum e cu injectie multipunct si o lada mare cu instalatia electrica, senzori, calculator, furtune alaturi de el. Dupa multe cercetari si valuri de gandire profunda, ne-am gandit in mod colectiv ca ar merge mai bine sa-l trecem la carburatie clasica, + delco clasic, in speranta ca vom gasi piesele necesare de la un motor de Isuzu de 2.3 mai vechi.
> Punte fata rigida de TV, dupa vreo 2 luni de cautari am reusit sa iau una la pret decent (nu 10mil cum mi-au cerut vreo 2 indivizi certati cu logica) Cu ocazia asta pot exprima multumiri oficiale in mod public lui Onela

Mai trebuie de-acum facute modificarile la punte pt pivoti pe rulmenti, butuci cu 5 prezoane, discuri de frana si prindere pt etriere - cand vad astea scrise imi dau seama ca e ceva treaba
> Punte spate de Aro 24 cu blocant
> Caseta de directie de pe Isuzu Trooper, a venit odata cu motorul, pare in stare buna, destul de mica, am calculat ca va fi fixata in spatele puntii dupa cum se misca bratul ei. sper sa aiba loc langa motor
Ce piese esentiale ar mai fi nevoie:
Butuci de IMS in 5 prezoane, un disc de frana, suporti pt etrieri, si etrieri (am 2 de pejo, dar par blocati de rugina, nu le dau prea multe sanse sa devina functionabili), rulmenti si semeringuri pt puntea de TV, pivoti pt tiranti de tractor sau combina... si multe altele de care tot uit
