|
It is currently Fri May 09, 2025 3:58 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
Author |
Message |
ama27
|
Post subject: Blocant grup Posted: Sat Oct 17, 2009 8:06 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
Deoarece sistemul original este un esec(cu electrovalva) m-am gandit sa construiesc un dispozitiv pentru blocarea grupului spate: - Un maner de frana de mana langa original - Blocant de G class- ciuperca - construit un fel de ciuperca dintr-o teava si un buton de soc de Dacie.
Attachments: |

Imag016.jpg [ 111.21 KiB | Viewed 15607 times ]
|

Imag015.jpg [ 121.66 KiB | Viewed 15607 times ]
|

P1090960.jpg [ 111.87 KiB | Viewed 15629 times ]
|

tija blocant.jpg [ 70.79 KiB | Viewed 15629 times ]
|
Last edited by ama27 on Wed Nov 04, 2009 2:31 pm, edited 1 time in total.
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
Klez
|
Post subject: Re: Blocant grup Posted: Tue Oct 20, 2009 2:20 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 4:59 pm Posts: 125
|
Ca sa nu te chinui sa inventezi "roata" din nou, eu te sfatuiesc sa arunci un ochi la un maner (ciuperca) de acceleratie manuala de la un U 650. Ochiul meu a studiat deja problema  . Avantajul ar fi ca deja are acel "blocator" care nu lasa maneta sa fie trasa inapoi de catre arc. Legat de cablul de transmisie, poti folosi lejer un cablu de frana de bicicleta cu tot cu camasa. Cand vezi ca merge manetica mai greu, mai pui cu seringa nitel ulei pe camasa 
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: Blocant grup Posted: Tue Oct 20, 2009 2:32 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
Nu stiu aca cablul de bicicleta e sufiect de lung si suficient de rezistent si cred ca mai bine as folosi un cablu de frana de mana, dar de masina mica.
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
soimu`
|
Post subject: Re: Blocant grup Posted: Mon Dec 07, 2009 12:45 pm |
Joined: Thu Sep 10, 2009 12:29 pm Posts: 19
|
am facut si eu modificarea acum ceva vreme eu am laut o teava, am crestat in ea 2 canale, de fapt am despicat teava pe o portiune de cam 5 cm in partea de sus, am facut la 90 grade inca o mica adancitura partea de jos sudata pe o bucata de tabla cu o gaura de 3 mm ATENTIE in interiorul tevii trebuie introdus un arc puternic, in partea de jos se prinde de el calblul (la mine de frana de mana de dacie), iar in partea de sus am introdus o tija perpendiculara care culiseaza in canal de ce trebuie arc?pt ca blocarea se face uneori u intarziere si ai vrea ca sa nu fortezi sistemul de bolocare daca el nu pate bloca in acel moment tragi de cablu, tensionezi arcul, si dupa ce se misca in interior angrenajul, el va bloca de indata ce se alineaza pinioanele atentie, ai nevoie si de un arc de revenire (nu foarte puternic) care sa deblocheze cand e detensionat cablul asta e to nu e greu, dar e eficient
|
|
|
|
 |
nelutzu
|
Post subject: ARO 246- BOAro / Resita Posted: Mon Jan 25, 2010 1:37 am |
Joined: Sat Dec 05, 2009 12:03 am Posts: 113 Location: Resita
|
-Repunerea in functie a sistemului Autoblocant punte spate mi-a dat de furca 3 zile, am avut toate piesele si am inceput montajul dupa o schitza si am facut totul ca la carte, dar refuza sa functiuneze.... -Am adus si o Dacia papuc 4X4 si am comparat dupa ea montajul, era identic, dar pe ARO nu vrea sa functioneze, dupa atatea zile de nervi am constatat ca electrovalvele sant defecte desi acestea sant noi, tocmai am cautat ambalajul lor sa le impachetez si sa le returnez la magazin.... -Tomy, mecanicul care ma ajuta a mai incercat o varianta, a schimbat supapele acelea mici de pe corpul electrovalvelor(2), le-a inlocuit cu unele vechi, care dupa parerea lui erau mai "moi" si a constatat ca cele noi sant prea tari, si nu reuseau sa faca dezamorsarea vacumului in momentul cand decuplam si puntea ramanea tot pe cuplat.... A avut dreptate Tomy, acele ciupercutze de cauciuc nu erau destul de moi, si am schimbat cu unele deza folosite si sistemul functioneaza impecabil.....
supapele care mi-au facut probleme...
Gata problema fiin elucidata sa trecem la treaba sa explicam cum se realizeaza circuitil pt sistemul Autoblocant punte spate...
_________________ Un ARO nu este numai o masina, este si o stare de spirit. Proprietarul unui ARO este mobil, independent si pragmatic.....Asemeni lui Hannibal el trebuie sa poata spune: "Vom gasi un drum sau vom crea unul!" ...
|
|
|
|
 |
nelutzu
|
Post subject: Re: ARO 246- BOAro / Resita Posted: Mon Jan 25, 2010 1:45 am |
Joined: Sat Dec 05, 2009 12:03 am Posts: 113 Location: Resita
|
Schema circuitului: aici schema in format mai mare:http://i47.tinypic.com/suwylk.jpg-------- pt realizarea circuitului in primul rand avem nevoie de: nr 1) -furtun de aer cu insertie de matase pe exterior (in schema- 1) lungime necesara 4m ( 10 RON/ m) nr Sv 1) -supapa vacum cu 2 iesiri ( 7 RON/ buc) nr 17) - rezervor vacum http://i48.tinypic.com/2ufvfrn.jpgnr 2) - Electrovalve vacum (in schita 2) necesar 2 bucati - (60 RON / buc) nr 9) - Dispozitiv actionare/cuplare punte grup spate necesar 1 buc -( 190 RON / buc ) - 2 bucati ramificatii "T" din plastic sau metal.... Gata
Last edited by nelutzu on Mon Jan 25, 2010 10:33 pm, edited 1 time in total.
_________________ Un ARO nu este numai o masina, este si o stare de spirit. Proprietarul unui ARO este mobil, independent si pragmatic.....Asemeni lui Hannibal el trebuie sa poata spune: "Vom gasi un drum sau vom crea unul!" ...
|
|
|
|
 |
maxim
|
Post subject: Re: Blocant grup Posted: Sun Jan 26, 2014 5:28 pm |
Joined: Mon Oct 19, 2009 4:05 pm Posts: 198
|
|
|
|
 |
maxim
|
Post subject: Re: Blocant grup Posted: Wed Feb 26, 2014 3:37 pm |
Joined: Mon Oct 19, 2009 4:05 pm Posts: 198
|
Hi guys! Please help! Need comparative picture right axle: usual and for difflock or catalog number (part-number) halfaxis for difflock. I was approached arouser from the north with this question.
|
|
|
|
 |
tudop
|
Post subject: Re: Blocant grup Posted: Fri Feb 28, 2014 7:29 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 498 Location: IASI
|
The half -shafts are the same, with or without the locking diff,, there is no difference.
_________________ Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|