|
It is currently Fri May 09, 2025 4:03 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
Author |
Message |
cab_512
|
Post subject: Re: Turbo D127 "Brasov" Posted: Wed Oct 21, 2009 5:13 pm |
Joined: Fri Oct 16, 2009 7:14 pm Posts: 446 Location: Chisinau, Republica Moldova
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: Turbo D127 "Brasov" Posted: Wed Oct 21, 2009 6:27 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
Acum incerc sa deslusesc, o schema ar fi foarte buna 
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
GabyM
|
Post subject: Re: Turbo D127 "Brasov" Posted: Sun Dec 06, 2009 12:29 pm |
Joined: Sat Dec 05, 2009 11:57 pm Posts: 36 Location: Valea Doftanei
|
|
|
|
 |
cab_512
|
Post subject: Re: Turbo D127 "Brasov" Posted: Sun Dec 06, 2009 3:40 pm |
Joined: Fri Oct 16, 2009 7:14 pm Posts: 446 Location: Chisinau, Republica Moldova
|
|
|
|
 |
Klez
|
Post subject: Re: Turbo D127 "Brasov" Posted: Sun Dec 06, 2009 10:47 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 4:59 pm Posts: 125
|
Daca inca mai ai tevile de canalizare la filtru schimbale pana nu-ti face o "bucurie" Cand sunt reci (mai ales acuma iarna) de la vibratii crapa foarte repede si prin acele crapaturi exista riscul sa intre praf direct in turbo, apoi in motor. Eu "snorkel-ul" tot din tevi din alea e facut, mi-au crapat de la frig + lovituri de crengi, insa nu ma deranjeaza asa de tare deoarece pe langa filtrul umed de pe snorkel, am si filtrul original uscat al masinii sub capota. La tine insa daca se crapa se duce direct in motor... In rest, arata foarte bine. App, cum suna cu acel filtru si cu turbo ?
|
|
|
|
 |
Klez
|
Post subject: Re: Turbo D127 "Brasov" Posted: Sun Dec 06, 2009 11:30 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 4:59 pm Posts: 125
|
Trece, trece praful. Am avut si eu la fel pe motorul de Ford, tot filtru conic. Ai grija ca trece si apa foarte lejer prin el. Adica daca iei o balta in viteza, roata arunca apa pe elice motor, de unde ti-o arunca pe filtru, apoi intra in motor. E drept ca nu intra destul de mult cat sa afecteze, inca nu se stie niciodata ce balta nimeresti, sau cat de tare ploua pe strazi  . Daca vrei sa tii acel filtru, ti-as recomanda un kyt de curatare pentru filtrele sport. E compus dintr-un spray cu care speli filtru de praf, iar dupa ce se usuca, il dau cu un alt spray de culoare roz, dispersant, cu care se acopera porii mai mari. E ca un fel de ulei. Acel spray ajuta prin faptul ca filtrul iti va filtra mai bine, si nici apa nu va mai trece prin el. In orice caz, eu personal nu recomand astfel de filtre, mai ales daca-s din PRC. Daca ar fi un K&N de la mama lui de acasa, atunci datele se schimba. Am vazut de toate felurile de filtre sport pe dimensiune dar si conice si intradevar, K&N este tatic in domeniul filtrelor auto. Le: Acuma am studiat mai bine asezarea. Du-te la dezmembrari si vezi poate gasesti tubulatura de aer de la un Mitsubishi Pajero cu motor de 2.3 sau 2.5 TD pana in 93. Asezarea e la fel ca la mine, si eu am cotul de 90* exact la intrare in turbo si furtunul e de cauciuc, inelar si flexibil, insa nu se sugruma. Si este si rezistent, al meu are 26 de ani si inca n-are nici o problema. Un astfel de furtun nu cred ca sare de 10-20 de lei. Vezi daca gasesti si carcasa filtrului de aer, poti sa o iei si pe aia ca e impermeabila (adica are garnitura la capac foarte buna), iar un filtru de schimb costa 40 de ron si tine 6 luni fara probleme.
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: Turbo D127 "Brasov" Posted: Sun Dec 06, 2009 11:42 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
E bun un filtru uscat si un snorkel pentru offroad, insa pentru expeditii recomand un filtru cu ulei. Eu am pus unul de pe Mercedes W123 "Cobra" 240D. Este foarte bine construit seamana cu cel original de Aro insa este etans si nu trage aer fals.
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
soimu`
|
Post subject: Re: Turbo D127 "Brasov" Posted: Mon Dec 07, 2009 12:36 pm |
Joined: Thu Sep 10, 2009 12:29 pm Posts: 19
|
un amic a pus un filltu KN de la mama lui itr-o cuite ETANSA de filtru original, pe patrol, cu teava la snorkel totul bun, dar cand a desfacut evacuarea .... surpriza maxima in turbo mizeri muuuulta si noroi nu avea pe unde decat prin filtru de aer
|
|
|
|
 |
Klez
|
Post subject: Re: Turbo D127 "Brasov" Posted: Mon Dec 07, 2009 2:09 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 4:59 pm Posts: 125
|
Cu siguranta. In esenta lui, un filtru de aer sport e facut pentru a permite un flux mai mare de aer de a trece prin el. E dedicat numai mersului pe asfalt, si nu asfaltul din Ro  . Adica acolo unde e foarte, foarte putin praf. Odata cel bagi in teren, slabe sanse sa nu-ti treaca nici o picatura de praf prin el. Eu ma gandeam la faptul ca @GabyM poate nu face offroad cu masina. In cazul in care face, propun un filtru de aer uscat, in cutie etansa.
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|