|
It is currently Fri May 09, 2025 9:06 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
Author |
Message |
dxx
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Mon Nov 19, 2012 12:27 pm |
Joined: Sat Jun 12, 2010 11:39 pm Posts: 51
|
nu imi dau seama cum vin cereii
|
|
|
|
 |
CristiDi
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Thu Nov 22, 2012 12:24 am |
Joined: Sat Feb 04, 2012 12:44 am Posts: 297 Location: Bucuresti
|
cerceii inca nu sunt definitivati, maine vine grupul diferential si suportii de bucsi pentru cercei Intr-un final, masina a ajuns pe rotile ei... din pacate fara flanse pentru etrier... dupa ce unii au dat dovada de dezinteres in vederea "proiectarii" flansei, altii au dat un termen de 2 saptamani si un pret cam... prea piperat... asa ca am purces eu la realizarea schitei urmand sa o predau celor care nu au vrut sa o "deseneze"..... Ca sa nu ma plictisesc, al meu aro s-a gandit sa-mi mai dea ceva de lucru...s-a gandit ca ar fi cazu sa dezvaluie o fisura a sasiului... la caseta de directie, surubul lateral fiind lipsa, l-am inlocuit eu mai demult dar intre timp s-a si fisurat si s-au deplasat suportii.... Ce mistoooo Tot maine, sau candva... ca vad ca deja ce parea sa fie o lucrare de cateva zile s-a transformat intr-o lucrare de cateva saptamani.... voi monta si suportii cerceilor, diferentialul, va trebui eventual sa pun un cardan de spate, pentru ca cel de fata nu cred ca va mai ajunge indeajuns... amortizoarele cu suportii.... toata partea fata, bordu in sine.... yuppi.... incepe sa mi se ia...
DSCF1395.JPG [ 1.53 MiB | Viewed 5226 times ]
DSCF1396.JPG [ 871.12 KiB | Viewed 5226 times ]
DSCF1398.JPG [ 1.5 MiB | Viewed 5226 times ]
Cu ce se strang piulitele de vin la rulmentii rotilor? si inca o chestieune.. ala la freza mi-a luat si 1 mm din "grosimea" homocineticii... dar daca se strang foarte greu capacele "bolturilor" care vin pe fuzeta... si mi-e ca strang prea tare rulmentu, sa nu se sparga... ce-i de facut?
_________________ Pasiunea nu are limite!
|
|
|
|
 |
myronutu
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Thu Nov 22, 2012 5:59 am |
Joined: Wed Nov 11, 2009 8:15 pm Posts: 295 Location: cluj-napoca
|
Se vedeunca după tine, lucrezi in spori. La cardanu pe fata fati un din cardan de spate la strung. Ce ai pus la homocinetica sa mu între praf?nu sa insultat tare de fata,a așteptăm sa se înalte mai mult. Spori la treaba.
|
|
|
|
 |
tudop
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Thu Nov 22, 2012 9:04 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 498 Location: IASI
|
Cardan fata cauta unul de "peugeot" ca alea sunt mai lungi (vine cutia mai in spate) desi s-ar putea sa fie cam prea lung... daca nu cauta o jumatate mai scurta de cardan (culisanta) care sa fie mai lunga Nu prea am inteles ce e cu 1mm "lipsa" Iar pt piulitele de la butuc, baga un levier mic sau o coada de ceva in unul din cele 3 santuri din butuc, si invarti butucul cu totul 
_________________ Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
|
|
|
|
 |
CristiDi
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Fri Nov 23, 2012 12:07 am |
Joined: Sat Feb 04, 2012 12:44 am Posts: 297 Location: Bucuresti
|
La homocinetici am pus garnitura originala de cauciuc, dupa care pasla de izolat interiorul masinii de 0.6 mm.... O sa se mai inalte cu 10 centimetrii sper eu... pentru ca abia maine cel tarziu poimaine ii voi suda suportii cerceilor si ii voi monta si cerceii... astazi mi-au venit urmatoarele: amortizoare, grup diferential fata (33 cu 7 la fel ca spatele), cerceii, si de pe un sasiu, taiat suportii bucsilor de cercei din spate, ca sa iasa cat de cat ok zic eu....  o sa fac poze maine... Tot azi, am luat de la leroy merlin si mocheta aproape identica cu cea originala, cu care am inceput sa "tapitez" tot interiorul, iese superrrr fain Din ce am vazut eu, ar merge la fix cardanul de spate, si asa mai am unul pe la tara.... maine dupa ce montez grupul si ii fixez definitiv si puntea voi vedea exact... Ma refeream ca, cu rulmentii montati, dupa ce pun levierul de directie (doar cu silicon, fara alta garnitura), si il strang, tablita de jos, care apasa de celalalt "stift" care vine in rulment, nu ajunge sa fie lipita de fuzeta, decat daca strang excesiv rulmentul... 
_________________ Pasiunea nu are limite!
|
|
|
|
 |
cab_512
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Fri Nov 23, 2012 7:24 am |
Joined: Fri Oct 16, 2009 7:14 pm Posts: 446 Location: Chisinau, Republica Moldova
|
|
|
|
 |
CristiDi
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Sat Nov 24, 2012 12:57 am |
Joined: Sat Feb 04, 2012 12:44 am Posts: 297 Location: Bucuresti
|
mda,ma gandeam eu ca trebuie sa fie si ceva de genul... Astazi... lucrarea a mai avansat.. maidanezul a facut chiar si cativa pasi...  adica,azi am montat grupul, planetarele, cardanul (cel vechi, dar e prea scurt...  ), butucii, caseta de directie cu fisura din sasiu rezolvata, suportii din fata ai puntii, aripile, contra aripile,ramane doar sa le "arunc" pe masina... din pacate, abia azi am facut rost de schitele flanselor pentru etrieri... am descoperit ca am nevoie de un levier de directie de Aro M sau IMS... maine promit ca revin si cu poze mai calumea
231120121280.jpg [ 236.59 KiB | Viewed 5187 times ]
231120121281.jpg [ 458.41 KiB | Viewed 5187 times ]
_________________ Pasiunea nu are limite!
|
|
|
|
 |
CristiDi
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Sun Nov 25, 2012 12:39 am |
Joined: Sat Feb 04, 2012 12:44 am Posts: 297 Location: Bucuresti
|
DSCF1406.JPG [ 1.17 MiB | Viewed 5173 times ]
DSCF1410.JPG [ 648.59 KiB | Viewed 5173 times ]
DSCF1410.JPG [ 648.59 KiB | Viewed 5173 times ]
Cum rezolv problema cu directia??? Ce solutie ai folosit Ama? Am incercat asa.. levierul original al casetei de directie de servo cu bara de directie de ims si levier directie ims, nu merge. Dc? Levierul e prea sus, si e imposibil de montat.... Ok... am luat levierul casetei de directie de ims... in primul rand imi joaca pe cranelurile casetei... in fine, asta se rezolva pana la urma... intra pe sub foi, dar la flexare cand e virata in stanga, se opreste foaia de arc in capu de bara.... ce-i facc? din ce concluzionez eu, ar trebui sa pastrez levierul original al casetei, sa montez normal capul de bara in ea, si in levierul de pe fuzeta sa fac conul invers in el, ca sa-l pot monta de sus in jos?!
_________________ Pasiunea nu are limite!
|
|
|
|
 |
tudop
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Sun Nov 25, 2012 9:30 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 498 Location: IASI
|
Poate pune Ama o poza cu levierul lui de pe punte... E facut unul custom, dintr-o bucata de levier de Aro sudat invers pe levierul de TV, arata ca un fel de prastie combinatia  Problema e ca trebuie sudat cu adevarat bine, nu prea merge cu electrod - la modul cel mai serios. A fost sudat cu mig, la amperaj f mare pana cand s-au inrosit ambele bucati de levier, si dovada vie inca mai functioneaza bine mersi... ca la Brasov i-a sarit capul de bara din filet si nu s-a intamplat nimic cu levierul sudat. Btw, tu ce "tehnologie" ai folosit la sudat? am vazut ca pe Aro4x4 a sarit lumea sa strici sasiul  Si eu am facut Hibridul numai cu electrod bazic, pana si jantele intoarse  Ramane de vazut cad de bine o sa reziste, dar in principiu daca e lucrat ingrijit, rezista bine-mersi.
_________________ Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
|
|
|
|
 |
cab_512
|
Post subject: Re: Maidanezul aroyota 324 Posted: Sun Nov 25, 2012 11:27 am |
Joined: Fri Oct 16, 2009 7:14 pm Posts: 446 Location: Chisinau, Republica Moldova
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|