La partea de racire:
*verificat termostatul, eventual cumparat unul identic -atentie ca sunt mai multe cote de lungime pt termostat, sa speram ca cel care il are, daca il mai are, e cel bun...
* radiatorul romanesc nu e chiar cel mai rau lucru, daca furtunele sunt bine adaptate. Elicea cu vascocuplaj nu trebuie mentinuta cu orice pret, eu vroiam sa o elimin oricum chiar daca am tot sistemul original. Recomand doua ventilatoare electrice performante, ori de la dezmembrari, ori de pe e-bay, depinde cum va descurcati mai usor
La timonerie sunt doua posibilitati: ori aveti norocul sa gasiti una noua - intrebati si la George Pantelimon, el gasise acum cativa ani la un mag. din Buc. o timonerie si pusese o poza pe Aro4x4 sa se minuneze lumea de ce a gasit el

Ori, luati la mana fiecare bucsa, facute noi la strung, si aia e.. atentie si la bolturile alea mici, la mine s-a rupt unul din sudura ca era sudat de parca era cositorit
La motor singura sansa e o revizie la pompa, si/ sau injectoare...