Buna seara,
Sunt Adrian Sachelarie, am 50 de ani si sunt conferentiar la Facultatea de Mecanica, Departamentul de Inginerie Mecanica si Autovehicule Rutiere.
In primul rand, vreau sa va multumesc pentru faptul ca m-ati acceptat sa fiu membru pe acest forum.
Cate ceva despre activitatile mele:
- De foarte mult timp sunt pasionat de Off Road si vanatoare....Am avut NISSAN PATROL K 160, cu motor de 3,3 L TD inmatriculat si un K 260, 2,8L TD neinmatricuat. Am vrut sa mut motorul de 2,8 pe K-ul 160, dar sunt diferente la sasiu........masini extraordinare, dar cu un impozit pe masura. Le-am dat datorita taxelor.....erau considerate autoturisme de lux.
- posed M 461, neinmatriculat, in curs de reabilitare (de foarte multi ani datorita lipsei de timp) L-am folosit in padure cca. 2 ani, dupa care m-am apucat de el si asa a ramas...din pacate.
- SSANG YONG KYRON masina de zi cu zi, echipata cu cauciucuri pe 18 cu profil BF GOODRYCH care este DRK gol....pana se strica ceva (astept piese pentru suspensie din septembrie).
-Impreuna cu studentii mei, care au initiat proiectul iARO-Camarad, am reusit sa facem roast de un ARO 244 cu motorizare Toyota si diferential blocabl spate. In esenta este vorba despre dorinta studentilor mei de revigorare a legendei ARO. Totul a pornit de la un concurs de design. Lucrurile au evoluat si chiar vrem sa materializam proiectul. Studentii au facut un ONG, s-au apucat sa caute sponsori inimosi.......asa ca momentan deja avem de unde pleca.....un ARO 244 TD din 2003 echipat cu motor de Toyota. Acuma suntem in etapa de reparatíi la trenul de rulare, partea electrica, caroserie etc., pentru a putea inmatricula definitiv masina pe asociatie.
Dupa aceasta etapa va incepe greul.....atragerea de sponsori si construirea prototipului.....ca minte si putere de munca consider ca avem, dar avem nevoie si de experienta voastra, pentru a nu face unele greseli inerente entiziasmului de a incerca sa modifici ceva. Voi aveti rezultate si ati depasit aceste obstacole,.....Urmeaza sa facem ceva teste in teren (am sa pun imaginea la avatar), dupa care urmeaza modificari: punte rigida fata, arcuri foi fata, diferential blocabil fata, alt design la caroserie, etc.
Mai multe detalii despre proiect gasiti aici:....
http://www.mec.tuiasi.ro/arorevolution.html respectiv
http://dantalmaciu.wordpress.com/201...rea-titanilor/