Am adaugat parcului auto un exemplar rar de aro 244 - motorizare toyota benzina 140 CP. - din 1999.
Masina se prezinta foarte foarte bine. Interiorul curat, nimic rupt, motorul este senzational, are ac, AVM-uri, nu bate si nu troncane nimic, sta dreapta pe drum, etc..
Nu prea am avut timp de poze pentru in cele 2-3 saptamani de cand am avut-o am facut 3-400 km prin oras si padure

. In teren trage si impinge (zapada) intr-un mare fel.
Pe langa remediat probleme, trebuie sa ii schimb rapid grupurile pt ca fiind cu simex 31 impinge destul de greu.
De cand am cumparat-o am facut cateva sute de km fara probleme atat pe asfalt cat si tras de ea prin padure.
Intr-o buna zi, in timp ce se era parcata intr-o parcare subterana si se topea puternic zapada de pe ea, s-a oprit din mers. Adica dupa 1-2 ore de stationare, am pornit-o, am dat sa plec si s-a oprit in mers. i-am dat la cheie destul de mult, a pornit fara sa se tureze si am tarat-o la locul ei. Apoi am revenit dupa 2-3 ore si a mers perfect. Si am mai mers cateva zile bune zi de zi fara probleme.
Intr-o alta zi mai putin buna am spalat-o foarte bine si riguros. Masina a plecat de la spalatorie cateva sute de metri pana la un garaj unde i s-a scos borna de la baterie pentru a se suda toba. Dupa ce s-a sudat nu a vrut sa mai porneasca de loc.
Are scanteie. Pompa de benzina de pe rezervor impinge benzina. Bujiile sunt insa uscate si nu porneste. deloc.
Uneori in incercarile de pornire se mai si ingreuneaza electromotrul si nu inteleg de ce. Adica invarte repede/ apoi la cheia 2 invarte f greu (ca si cum nu ar mai avea baterie) / apoi la cheia 3 invarte iar rpd si in forta.
Evident ca va urma verificarea diverselor relele si mufe, insa orice hint e binevenit. La ce am citit pe net pare a fi senzorul de la axa cu came ca si prim suspect.