
Asa cum ar fi trebuit de la inceput sa il prezint pe proprietarul MONSRTULUI se numeste Lucian ,,Madmax'' de profesie topometrist momentan somer ;un fan inrait ARO-OFFROAD si mai ales motor BRASOV mai are pentru monstru un motor nou modificat cu 3800cm3 , dar vreau sa precizez inca o data ca el singur a facut toare lucrarile pe ARO eu am dat citeva sfaturi in rest el stie ce vrea sa scoata din el

; asa ca momentan ARO este in teste dar vor fi citeva modificari ; coborit cu 10cm ;binenteles jante intoarse , cauciucuri cit gasim de mari ca sa arate bine ; vopsit incercam alta nuanta in functie de ce scrie in talon,,,

Dar sa revin la ce sa facut pina acum bara de conexiune si intreg sistemul de directie initial era sub arcuri acum sunt deasupra , dar nu se pot monta in sparele punti deoarece va fi prea aproape de baia de ulei si terbuie modificat si levierul casetei ;

furtunele de frina sunt lungite cu inca cite unul si este destul de flexibil ;

centrul de greutate nu este foarte sus deoarece sasiul a fost dublat ca greutate + scuturi din fata pina in sparele reductorilui ;

toata masina inainte de modificare avea cam 3000kg ,

faza cea mai tare a fost inainte sa monteze puntea , cind a facut omologara pentru sasiu ; la RAR , ca nu ducea citarul de turisme si a trebuit sa-l mute la camioane

;