|
It is currently Fri May 09, 2025 8:48 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
Author |
Message |
myronutu
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Sun Nov 15, 2009 9:20 pm |
Joined: Wed Nov 11, 2009 8:15 pm Posts: 295 Location: cluj-napoca
|
parerea mea e ca nu are rost sa schimbi pe discuri,doar schimba pompa de fran cu tot cu vacum cu una straina,care se potrivest cu putine modificari e cea de nissan patrol,si o pompa de vacum tapana,sau cumperi un alternator mai mare cu pompa de vacum,tot de nisan si iti garantez ca ai frane beton,mai ales ca are 3 iesiri pompa si doua le folosesti pe fatza si una pe spate.
|
|
|
|
 |
tudop
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Sun Nov 15, 2009 9:40 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 498 Location: IASI
|
Aro poate frina foarte bine cu echipamentul original, ca ex. Aro asta albastru a lui Ama, cind l-a luat frina mai bine ca al meu cu discuri pe fata, ingheta pe loc, si inca mai frineaza bine. Ideea cu discuri e mai mult pt fiabilitate la drum lung. Daca mergi peste 12000km in zone indepartate, tamburii nu sunt cea mai fericita alegere. se incing mai tare, se pot ovaliza, cilindrii de aro nu sunt cei mai buni facuti vreodata, curge lichidul, etc. E mai usor sa gasesti placute sau un etrier de Golf, sau un disc de samurai daca ramii fara frine cine stie pe unde. Plus ca o placuta si un disc poti lua mai lejer cu tine, decit un tambur si seturi de saboti mari si grei 
_________________ Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Sun Nov 15, 2009 10:40 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
Intradevar frana pe tamburi poate fi foarte eficienta (de ex TV) insa cea pe discuri e mult mai usor de intretinut si piesele de masini straine pe care le adaptezi sunt mai calitative decat cele de Aro.
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
cab_512
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Thu Feb 11, 2010 1:43 pm |
Joined: Fri Oct 16, 2009 7:14 pm Posts: 446 Location: Chisinau, Republica Moldova
|
|
|
|
 |
nr. 150
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Thu Mar 04, 2010 4:15 pm |
Joined: Mon Oct 12, 2009 2:08 pm Posts: 93 Location: Suceava
|
treburile astea-s valabile şi pentru ARO 10?
_________________ pictor (pictură în ulei pe pânză, aerograf pe auto şi nu numai) blogul meu:
|
|
|
|
 |
Klez
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Fri Mar 12, 2010 11:01 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 4:59 pm Posts: 125
|
Sa facem nitel lumina. Se pun discuri de Aro 24 si etriere de Golf 3. Dar, acele pistonase din etrierele de Golf, au presiune destula pentru a frana 2 tone ?
|
|
|
|
 |
cabestan
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Fri Mar 12, 2010 11:03 am |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
Mult mai multa presiune decat glumele alea pe post de cilindri spate. Iar coeficientu de frecare la placute pe disc e oricum mai bun decat ala de la tambur pe sabot.
Am mai auzit intrebarea, si ma face sa zambesc. Sau altfel zis, nici nu se pune problema!
|
|
|
|
 |
Klez
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Fri Mar 12, 2010 11:06 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 4:59 pm Posts: 125
|
Si atunci de ce Sprinterul de 3,5 tone are 4 pistoane pe etrier ?
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Fri Mar 12, 2010 11:15 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
Pai Mercedes-ul a vrut sa fie sigur si a fost nevoit sa intruneasca niste standarde de franare. La ARO totul a fost facut dupa ureche, si crede-ma ca mai prost decat ARO la frane nu cred ca mai este vreun cotetz
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
cabestan
|
Post subject: Re: Modificare Tamburi-Discuri Aro 24 Posted: Fri Mar 12, 2010 4:53 pm |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
@Klez
Pentru ca ARO a fost proiectat in 1972, iar Sprinteru ceva mai recent.
Ideea e ca orice disc e mai eficient decat sabotii originali, in primul rand prin prisma fiabilitatii. Si apoi a franarii.
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|