|
It is currently Thu May 15, 2025 3:14 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
Author |
Message |
cabestan
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Mon Jul 12, 2010 10:13 am |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
O adjustez din mers, si ii fac modificarile pe care le consider necesare, dar fara sa atentez vital la integritatea sa.
Acum merge, as vrea s-o pastrez in stare functionala cat mai mult timp.
|
|
|
|
 |
alex
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Wed Jul 14, 2010 10:18 am |
Joined: Sat May 22, 2010 10:41 am Posts: 47
|
ce grupuri va avea cu noile roti?
_________________ aro 320, D127
|
|
|
|
 |
cabestan
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Wed Jul 14, 2010 10:21 am |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
Aceleasi Brasov cu 41/11 duce sensibil mai greu 31" decat 29" (JRuri), insa cu 33/8 zboara si ii place foarte mult. 324 nu au avut 41/11 nici una, desi nici nu stiu exact ce are... posibil 31/7 sau 33/8 sau 41/9... o sa vad ce are, si in functie de asta le las asa, sau caut sa le schimb.
|
|
|
|
 |
cabestan
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Mon Jul 26, 2010 11:23 am |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
Ieri s-a intervenit asupra urmatoarelor aspecte:
- anulat aeroterma - schimbat furtune de racire - schimbat furtun retur motorina - pus bacterie, doar ca e fara zeama, trebuie redresata. - numarat invarteli de roti si cardan (dar fara succes).
Cine ma lumineaza ce grupuri am ca mintea mea calculeaza da-mi da cu virgula
La o invarteala de roata, am 1.48 de cardan.
Sau la 10 invarteli de roata am 14.8 invartei de cardan.
Prin urmare si asa deci, este vorba despre greci. manastirentrun picior, ghici ciuperca ce-i.
|
|
|
|
 |
myronutu
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Mon Jul 26, 2010 8:18 pm |
Joined: Wed Nov 11, 2009 8:15 pm Posts: 295 Location: cluj-napoca
|
nu te-ai uitat pe grup sa vezi de care e,ca trebe sa scrie undeva si pe exterior daca nu sa umblat la el. pune si neste poze sa vedem si nou mai bine agregatu.
|
|
|
|
 |
cabestan
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Tue Jul 27, 2010 7:38 am |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
S-a ajuns la concluzia ca e posibil ca n-am numarat bine, dar ca s-ar putea sa am 33/8... O sa ii dau cu revenire sa vedem despre ce e vorba. Pe grup nu stiu daca se vede, ca e murdar de noroi si praf, si eu am alergie la asa ceva. Poze in curand.
|
|
|
|
 |
cabestan
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Tue Jul 27, 2010 9:20 pm |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
Am numarat din nou, si noile rezultate sunt:
- pe spate la 10 roti avem 18.7 cardane - pe fata la 10 roti avem 18.3 cardane
sar parea ca pe fata e 33/8 si pe spate pare foarte aproape de 33/8 sau... 31/7?
O sa le desfac, si schimb si uleiu si garniturile cu ocazia asta, si gata, stiu o treaba.
In principiu m-as bucura sa fie 33/8 toate, ca e un raport bun pt roti pe 31 si brasov.
|
|
|
|
 |
RUDY
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Tue Jul 27, 2010 10:10 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 12:36 pm Posts: 335 Location: IASI
|
Din pacate ai 41 cu 11 
|
|
|
|
 |
cabestan
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Tue Jul 27, 2010 10:48 pm |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
Nai calculat bine, basca 41/11 nu s-a pus niciodata pe 32x.
|
|
|
|
 |
RUDY
|
Post subject: Re: noul model de ARO GLK Posted: Wed Jul 28, 2010 7:22 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 12:36 pm Posts: 335 Location: IASI
|
Stiu ca nu s-a pus dar inseamna ca au fost schimbate,bine ar fi sa fi gresit eu.Si chiar daca sint 41cu 11,in citeva ore poti avea 33cu 8. 
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|