|
It is currently Fri May 09, 2025 4:25 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
Author |
Message |
cabestan
|
Post subject: ARO 10 Gerula Posted: Wed Sep 09, 2009 7:03 pm |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
ARO 10 Gerula a fost realizat intr-un atelier din Bucuresti, in fibra de sticla, pe sasiu de ARO 10.4. Motorizarea nu e cunoscuta.
Exista un singur exemplar.
Attachments: |

3373_1 (Small) (Small).jpg [ 46.86 KiB | Viewed 25102 times ]
|
|
|
|
|
 |
nr. 150
|
Post subject: Re: ARO 10 Gerula Posted: Wed Oct 14, 2009 10:41 am |
Joined: Mon Oct 12, 2009 2:08 pm Posts: 93 Location: Suceava
|
Sincer să fiu îmi place mult mai mult varianta iniţială de aro 10. Formele pătrăţoase fac tot farmecul iar capota puţin de tot curbată înpsre faţa maşinii îi conferă un stil aparte. Chiar stau şi mă minunez de necreativitatea designerilor ăstora: toate maşinile de teren acuma sunt făcute cu forme atât de rotunde încât dacă ar putea ar transforma caroseria într-un supozitor pe roţi. Liniile curbe denotă feminitate şi senzualitate, ce treabă au ele cu o aşină de teren? Nici una. Ar trebui ca designerii înainte de a face un astfel de proiect să-şi mişte fundul din scaun şi să facă offroad adevărat vreo jumate de an.
_________________ pictor (pictură în ulei pe pânză, aerograf pe auto şi nu numai) blogul meu:
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: ARO 10 Gerula Posted: Wed Oct 14, 2009 11:51 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
Cred ca acum piata auto nu este cu adevarat interesata de o masina "off-road", cel mult sa fie capabila de un forestier. Dupa parerea mea s-au dus vremurile cand se construiau masini facute pentru padure si putin asfalt, nu invers ca in prezent.
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
tudop
|
Post subject: Re: ARO 10 Gerula Posted: Wed Oct 14, 2009 12:09 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 498 Location: IASI
|
In tarile civilizate nu ai voie cu masina prin padure, deci nu ai nevoie de masina de teren, iar in oras tre sa ai bare de plastic rotunde sa nu omori pietonii, etc..
In Africa sau Australia inca se vind masini de teren, gen Toyota LC73 sau 70 si ceva, nu mai stiu, care e fix ca un 243 mai lung, cu punti rigide, fara ABS si prostii, ramasa asa din anii '80.
_________________ Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
|
|
|
|
 |
nr. 150
|
Post subject: Re: ARO 10 Gerula Posted: Wed Oct 14, 2009 3:03 pm |
Joined: Mon Oct 12, 2009 2:08 pm Posts: 93 Location: Suceava
|
Şi când mă gândesc că la a mea vreau să-i fac grila din bot din metal... Mă gândeam la varianta de fibă de sticlă dar e prea complicat şi costisitor procesul deşi am un prieten sculptor ce m-ar ajuta. Să facă suvurile doar cu 4x4 fără reductor şi alte din astea şi gata atunci. Ce atâtea dotări menite chipurile pentru offroad? Deja astea devin snobisme sută la sută. Cum naiba să cumperi aşa o maşină din moment ce legea nu-ţi permite să o foloseşti? Păcat să vezi cum ideea de maşină de teren se transformă în maşină de mall. SALVAŢI DINOZAURII!!!
_________________ pictor (pictură în ulei pe pânză, aerograf pe auto şi nu numai) blogul meu:
|
|
|
|
 |
Rebel_Boy
|
Post subject: Re: ARO 10 Gerula Posted: Mon Oct 10, 2011 2:28 pm |
Joined: Thu Jul 07, 2011 4:08 pm Posts: 41 Location: Bucharest
|
Caroseria asta seamana izbitor cu a Fronterei A Sport  ... incep sa am dubii cu a mea 
_________________ ex ARO 244 D127 .. Opel Frontera Sport 2.0i
|
|
|
|
 |
ama27
|
Post subject: Re: ARO 10 Gerula Posted: Thu Dec 15, 2011 1:03 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
CFM Gerula prototip realizat pe platforma modelului Aro 10 având componentele fabricate în întregime de industria românească. Conceptul dezvoltat de Costel Fetcu propune refacerea completă a aspectului exterior şi design-ului interior ale modelului Aro 10. Majoritatea elementelor folosite pentru ansamblare provin de la modelul Dacia Supernova (parbriz, tablou de bord, faruri, sistem de închidere, macarale geam etc.). Pe acest prototip se puteau adapta toate variantele de motorizare existente şi la Aro, Toyota, Peugeot, Renault şi Daewoo, fără a fi făcute modificări semnificative.
Attachments: |

cfm-gerula-5.jpg [ 149.87 KiB | Viewed 24810 times ]
|
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|