-set motor 102 complect (750 lei) de la magazin piese de ARO din Brasov
-set ganituri ; aveti grija ca in set nu sunt tote asa ca rcuperati 2 garnituri la admisie si una la pompa de injectie pe celelalte la gasiti separat (70 lei setul+40 lei celelalte)
-cuzineti axa came (3buc 50 lei)
-ulei + filtru (100 lei )
-garnitura chiulasa (2buc 50lei)
-semeringuri (2buc 50lei )
TOTAL (+-1100lei)
La care se mai adauga si
-depresat camasi din bloc ; alezat bloc motor pentru camasi de 102 ; prasat camasi; hornuit la cota de piston
-rectificat chiulase + ilocuit supape cu unele noi ; rectificat scune supape
-rectificat axaul cu came doar la lagare +inlocuirea cuzuinetilor de la axaul cu came si rectificarea la cote
ATENTIE indicat este sa se aduca la cota de piston de 102 doar blocurile motor care au MARE gaura unde vine prinsa pe bloc pompa de apa
TOTAL manopera la ateier ( 850 lei )
Asa ca dupa un calcul simplu am ajuns undeva la 2000 lei total reparati fara manopra mea

; diferenta intre un set de 96 si unul de 102 este de (350 lei )mai mult pentru cel de 102 adica ;200 la setul motor ;50 la garniturile de chiulasa ;100 la alezajul blocului motor
Asa ca pentru uni este intradevar scump dar tinand cont ca cel vechi a rezistat 98500km si din cauza filtrului de aer care era ne functional si am adunat tot praful din OFF-ROAD la doua pistoane a trebuit sa il fac mai devrame asa ca sper sa dublez durata de viata cu setul nou si cu filtru de aer cilindric de harie care l-am montat in carcasa veche dar pentru filtru voi reveni cu detali
