Daa... am bagat mare, chiar sunt si eu suprins de ce am reusit sa fac
Deci am facut asa: - dat motorul mai jos cu vreo 4-5cm (refacuti suportii pe sasiu);
- Intors 4 jante cu manutza proprie acasa, ca altfel asteptam si acum pe careva sa mi le faca, si mai dadeam si bani pt asta (adica sa am onoarea sa astept cateva sapt.)
- esapament "custom" fara nicio toba

Daca nu aveam, doar nu era sa mai dau bani acuma.. am refolosit o teava de la unul din pejourile vechi, am pus un racord flexibil, un cot de instalatii sudabil, si surpriza extra heavy duty ... singura prindere pe sasiu e facuta cu o bucsa de amortizor de aro (sudata pe sasiu) o bucata de cercel de arc spate sudat de teava si un bolt de 14mm de tarie 10.9,.. probabil o sa se rupa bucata de sasiu de care e sudata decat sa cedeze "tamponul" de esapament
- Tinichigerie intensa la cabina de 320... asta nu era in plan, toata viata am fugit de astfel de activitati (carpeala ruginii) dar s-ar parea ca n-am avut scapare. Asa ca am facut si eu ce m-am priceput (mai mult nu) adica sudat petice de tabla cu electrozi de 1.6 si 2 mm.... evident ca rezultatul e inestetic si in mare parte nu prea durabil, dar a iesit ceva, nu-ti mai cad picioarele prin podea, deci e bine.
- Alta parte consumatoare de timp a fost adaptarea comenzilor aferente motorului de pejo... Cabina fiind din 1989, nu s-a potrivit nici coloana de directie, nici macar acceleratia.. la toate o trebuit sa tai si sa sudez placute, surubele, gaurele ca sa intre cumva... evident toate comenzile - pedalele, coloana de directie am luat de pe caroseria de pejo'.
- si la final curatata mizeria si dat ceva grund galben inainte sa vina ploaia
Planurile pt viitorul apropiat sunt legate de o carpeala rapida a instalatiilor ce o sa faca motorul sa mearga, inclusiv mutat radiatorul de apa in spate, pentru a porni ciuveiul inainte sa trec la capitolul roll-cage si alte grozavii care o sa limiteze accesul pentru remedierea unor eventuale esecuri si scapari la mecanica. A.. si trebuie sa ma apuc sa-i "stilizez" putin o infatisare exterioara, ca planurile originale (2 desene dubioase) erau facute pt coasca de Aro 10

iar acum avem ceva total diferit
