Îmi poate cineva explica sistemul de servofrână? Dar să o facă într-un mod cât mai simplu şi mai nimerit pentru urechile unuia ca mine. Mă interesează în mod deosebit legătura dintre servofrână şi fluctuaţiile de relanti dar şi scăderile ori creşterile de turaţii ale acestuia după perioade de mers. Asta e o problemă la cazanozaur momentan şi-mi pare că are ceva legătură şi cu frâna, pentru că turaţiile scad brusc atunci când sunt nevoit să opresc maşina în regim de urgenţă. O fi şi o problemă pe la alimentare, habar nu am, însă la relanti am observat o oscilaţie (pe lângă cea permanentă) când apăs frâna. Am verificat furtunul de vacuum ce vine de la galerie la pompă şi e în regulă. Garniturile la pompă au fost schimbate cam cu 2 luni înainte. Ce ar mai fi de verificat la sistemul de frânare ce ar putea influenţa turaţiile? Dacă puteţi face şi o schiţă ar fi minunat.
_________________ pictor (pictură în ulei pe pânză, aerograf pe auto şi nu numai) blogul meu:
Cu ajutorul vacumului creat de aspiratia motorului sau facut de o pompa de vacum, se usureaza apasarea pedalei de frana. Motorul face vacum cu ajutorul unei membrane de cauciuc din caseta de vacum. Nu cred ca are legatura vacumul cu oscilatia relantiului
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
cab_512
Post subject: Re: sistem servofrana
Posted: Wed Dec 02, 2009 6:10 pm
Joined: Fri Oct 16, 2009 7:14 pm Posts: 446 Location: Chisinau, Republica Moldova
_________________ Toate mustele zboara numai ca nu toate fac miere!
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum