Nu e Aro, dar va imprumuta in viitorul apropiat si ceva piese autohtone, de la IMS, mai exact, puntile rigide.
Primul Pajero l-am avut din 2000, era fabricat in `85, versiunea scurta, trecut prin zeci de maini, avea 1.380.000 km, fusese folosit de catre vamesii germanii (sau austrieci) pana prin 92, unde a batut cam 800.000 km. Eu cand l-am cumparat, avea motorul schimbat (nu stiu a cata oara), initial 2.5 injectie, apoi 2.3 D aspirat de Sierra. L-am vopsit, intretinut, apoi reparat motorul complet, etc. Acu 2 ani m-i s-a pus pata pe alt Pajero din Austria, fabricat in `83 cu motor de 2.4 Td original, cu numai 145.000 km originali, reali, etc. Zic asta pentru ca stiam deja Pajero-urile mk I pe de rost, si acela chiar arata impecabil... mai putin tobla, caci inca avea vopseaua originala de 25 de ani
Am facut mai apoi transplantul, din vechea mea masina a ramas numai sasiul cu seria si numerele de inmatriculare... si bancheta spate ca era mai confortabila

.
Lista de modificari voite este:
-Body Lift 10 cm, +8 cm fata de standard,
-Gume 31/10.5/15 copie de BFG A/T (pt iarna),
-Troliu fata T-Max EW 9500 pe cablu de otel,
-Snorkel Home Made a`la WC cu prefiltru de tractor pe ulei in varf
-4 Proiectoare-n nas Made by PRC, cu becuri de 100 W/bucata, asta ca sa rasara soarele si noaptea,
-Tapiserie imitatie piele neagra la interior (din ciclul Pimp My Ride)
-Scaun sofer pe telescop hidraulic reglabil... Foarte comfortabil in teren de altfel...
-Scaunele fata de CRX, tapitate in piele naturala alb+negru,
-Scoasa bara stabilizatoare fata
-Bara spate custom, Home-Made din teava de gaz cu perete gros
-Bullbar (tip calorifer) putin customizat pe la faruri
-Scut fata din otel de 3 mm si cu structura metalica pe interior.
-Alte blindaje pe sub masina.
-Statie CB TTI CRT 770 cu antena ML 145.
-Mp3 player LG + 4xdiff MB de 50 W fiecare + Statie amplif Magnat + Subwoofer Zgomotec (Eurotec), de 400 W
-Pain-job Airbrush capota (made by Nr.150).
-Si multe alte maruntisuri si nimicuri care fac viata mai placuta...
Modificari "pe vine":
-Punte spate de Aro nu stiu inca de care + blocant
-Punte fata de IMS + orice fel de blocant pot gasi/adapta.
-Roof Rack + "autocort"
- Bullbar fata cu "multiscop"
-Multe alte porcarioare care le tot visez noaptea dar dimineata le uit.
P.S.: Nu merge upload-ul la poze
