Eram dator cu o poveste...

Plecam dimineata la 8 cu Eugen si Cobra sa-l luam pe Laur, si apoi pe Alex Lexy cu directia cap compas A1 spre Crevedia de Giurgiu (45 de km).
Alimentam la Petrom atat canistra din dotare, cat si Cobra, robinete, si cafele.
Ajungem un pic mai tarziu la locatie, TV ne astepta semet in curte si cuminte. Mai dezapezim, mai schimbam trei electromotoare intre ele, bobine intre ele, punem la loc, baterii, cabluri, intr-un final am gasit combinatia castigatoare de electromotor si voila. PORNESTE. Desigur, ajutat de feon industrial pe admisie.
Bucurie mare, verificam lichidele, completam la ambreiaj care nu prea merge. Intr-un tarziu dupa multe chinuri aerisim ambreiaj care merge ulterior PARFUM.
Mult drum de sate, si intre sate (dupa cum se opserva in filmuletu din postu anterior), ajungem la un Lukoil pe intrarea in autostrada. Cu ultimii 45 de RON bagam motorina in plus in TV, si dam sa intram pe autosrada.
Primii 100 de metri, moare in mers. Pisicii lui. A tras aer. Tocmai ce-i pusesem motorina. Intre Lukoil si Autostrada am luat-o pe scurtatura, un drum cu multe gropi, asa ca presupun ca acolo a luat aeru. In Filtru era motorina, in pompa nimic pe la primu' aerisitor. Eh, schimbam foaia - tras de cobra, cu a patra, o ia. Perfeeect, mergem linistiti mai departe.
Ajungem si-n Bucuresti, intram in Militari, toate bune si frumoase, un pic de trafic, ne uitam de sus catre soferu de autobuz Mercedes Citaro, se uita lumea cam lung pe strada (ce e dracovenia aia) si ne-ndreptam spre locatia unde se afla celalant TV crem.
Acolo cu planu de a schimba rotile intre ele, constatam ca luminile mele merg mai mult nu (far dreapta lipsa complet, fara semnalizare stanga, si fara pozitie stanga spate). Rotile de la crem foarte foarte moi, abandonam lucrarea si scoatem de pe el ce mai putem.
Schimbam triplele spate (matuite foarte tare la cel alb, super ok la crem), un far, si alte nimicuri. Prelevam si alte piese trebuincioase, incluisiv pompa de ambreiaj care la Teodora curge, iar la cel crem pare buna.
Plecam, io spre casa, Eugen cu Laur pe Cobra spre livrare Laur si apoi casa. Din faptul ca nu merge claxonu' n-am reusit sa le zic ca intre timp a curs tot lichidu si nu pot sa amorsez singur. Asa ca merg AROiceste spre casa, mai mult cu a treia si cu multe pedale, si alte alea (ca tot omu care s-a plictisit de probleme cu ambreiaju).
Ajung, parchez, zi incheiata. Astazi, ziua doi, planuri mari si realizari mici (desigur) - intentia de a verifica tampoanele de motor (care mai mult nu-s si motoru sta cam ciudat (ma mir ca sta)), de a schimba pompa de ambreiaj si a face luminile.
Dimineata bineinteles la prima ora nu ma puteam abtine si am schimbat pedala de frana (care era fara cauciuc si veche) cu aia de pe crem, si am re-pus capacele cu caneluri (in locul celor oarbe) ca in zapada in care m-am bagat cu spatele nu fac nimic.
Karol la datorie, insista sa ne vedem (ce face dragostea din om) asa ca m-a ajutat pana acu sa facem toate becurile si luminile. Sigurante, WD, fire, masa, fugi la benzinarie (mersi Karol) dupa alte becuri (care e arse), si tot asa. In cele din urma merge toate domle. Si pozitii, si semnale, si faza scurta lunga, triple, de toate.
Va urma...