|
It is currently Fri Nov 01, 2024 2:03 am
|
View unanswered posts | View active topics
|
|
|
|
Author |
Message |
tudop
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Wed Jun 13, 2012 8:55 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 498 Location: IASI
|
Ah, da, am uitat sa zic ca - cardanul e ok, chiar daca nu pare din poze, e facut <<custom>> din bucata lunga de la cardanul spate de pejo, si bucata scurta de la un cardan fata... singura problema ar fi ca la coborare maxima a rotii dreapta crucea de la cutie lucreaza la limita maxima, dar nu am ce sa-i fac... probabil o sa fie si acolo ceva uzura prematura, cum ii sta bine la un Aro adevarat ) Revenind, in seara asta am cam finalizat susp. fata, dar n-am poze ca s-o facut intuneric. Toata constructia e plina de detalii dubioase, dar e gata, plina de suduri care eu sper sa tina, o sa vedeti maine Si am uitat sa zic, ca nu imi intra jantele de Aro pe puntea fata, imi ating in levierele de directie de IMS si se blocheaza, trebuie neaparat sa intorc 2 jante - una e pregatitat de sudat, tre sa mai fac una... mare plictiseala pana tai sudurile originale
_________________ Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
|
|
|
|
|
gabi
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Wed Jun 13, 2012 10:20 pm |
Joined: Wed Sep 16, 2009 7:59 pm Posts: 882 Location: brasov
|
Pentru jante apeleaza la un strungar si imediat se rezolva iar la crucea de pe fata incearca sa polisezi unde fraca cardanul in flansa de prindere pe diferential adica duci unghiul cruci la maxim si unde fraca polizezi asa am facut si eu si este OK la mine viraza foarte mult si forta in cruce
_________________ OFFROAD CLUB ARO ARO 244 AUTOUTILITARA ; 320 ....
|
|
|
|
|
tudop
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Thu Jun 14, 2012 8:39 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 498 Location: IASI
|
|
|
|
|
cabestan
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Fri Jun 15, 2012 11:19 am |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
Foarte interesant... apreciez talentu de viteza de miscare!
|
|
|
|
|
pazea
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Sun Jun 17, 2012 9:54 am |
Joined: Tue Oct 20, 2009 5:26 pm Posts: 91 Location: iasi, romania
|
bre cabestane, fa rost si mie de un cardan de Tv, ca am nevoie pentru spate :d
_________________ aro 24x proto aka Partag 99,5 % done
|
|
|
|
|
tudop
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Tue Jul 03, 2012 7:37 am |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 498 Location: IASI
|
Update: suspensia e 99% gata, am instalat un rezervor de Dacie, conducte, un inceput de esapament, etc... Spatele a fost scurtat, mai ramane fata de facut, si cercetata problema troliului, si putem trece la bagat caroseria, Probleme ar fi arcurile pe fata... am luat o pereche de Mercedes W126 si s-ar parea ca sunt prea tari Iar pe spate ar merge o pereche de coil-overs, ca arcurile de dacie limiteaza cam tare flexarea A, si trebuie sa gasesc un cardan de Aro cu motor BV in 4tr., care sa aiba lungimea bucatii mari de vreo 84cm... Am exact bucata asta, dar e f. uzat la caneluri, deci tre sa fac rost de unul la fel, daca stie cineva vreun pont..
Attachments: |
DSC_9384.JPG [ 2.77 MiB | Viewed 4513 times ]
|
DSC_9382.JPG [ 2.73 MiB | Viewed 4513 times ]
|
DSC_9381.JPG [ 2.57 MiB | Viewed 4513 times ]
|
_________________ Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
|
|
|
|
|
tudop
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Tue Jul 03, 2012 3:56 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 498 Location: IASI
|
_________________ Ciuveie: ARO244, Daewoo Tico
|
|
|
|
|
ama27
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Tue Jul 03, 2012 9:36 pm |
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:47 am Posts: 1278 Location: IASI
|
Votez pentru 32x
_________________ 1998 ARO 243 3.2 UTB 2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v 1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi 1994 Yamaha Virago XV 535 1999 Yamaha XT 600 1960 IJ Festival
|
|
|
|
|
gabi
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Wed Jul 04, 2012 12:18 am |
Joined: Wed Sep 16, 2009 7:59 pm Posts: 882 Location: brasov
|
Bravo Bravo datii inainte ca sunteti pe drumul cel bun Si eu votez pentru cabina de 320 deoarece ai destul loc sa te desfasori si cu pedale si cu tot ce inseamna interior ; dar ce parere ai daca ati cobora ansamblul motor-cutie cu 10cm avantajul ar fi unghiul de atac al cardanelor ce mi se pare destul de la limita stiu ca mai vin ceva kg in plus cand vor fi toate montate pe el dar si cand va descarca puntea sa nu rupa ceva in transmisie ; si cauta un rezervor de 24. su 32. sa fie destul combustibil in el sa nu faci drumuri dese la peco cel de 10. mi se pare dar este cam la 1/2 din necesarul de o zi plina in padure
_________________ OFFROAD CLUB ARO ARO 244 AUTOUTILITARA ; 320 ....
|
|
|
|
|
cabestan
|
Post subject: Re: Hibrid Aro 10 de offroad Posted: Wed Jul 04, 2012 8:13 am |
Joined: Tue Sep 08, 2009 11:34 am Posts: 1529
|
Rezervoare de 24x sunt multe in Iasi, pana si io am unu bun nespart peacasa....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|